Jump to content

'The Force' signature, en avatar

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb Adobe Photoshop CS4 gisteren gedownload en ben maar meteen aan de slag gegaan. :) Ik heb een signature gemaakt en bijpassende avatar, één avatar op originele grootte en één op avatar grootte. 0_0

71mis8.pngju966u.png

29ll4y8.png

Ik heb de avatar een subtiele animatie gegeven om het wat spannender te maken, maar verder is er niet veel anders aan dan de signature. :{

Tips, rates, comments van harte welkom.

Mvg, theCreditcard :cya:

Edit: de .animated GIF afbeeldingen worden niet weegegeven (op mijn beeldscherm) :duh: ik zal zsm .PNG versies proberen te uploaden.

Edit: Ik heb de .PNG versies geupload. de .animated GIF versies staan nog onderaan de post voor wie ze wel kan zien. ^_^

i26.tinypic.com.9sgyg1.gif

i31.tinypic.com.20po130w.gif

Bewerkt: door theCreditcard
Geplaatst:

Zeker een leuk begin hoor, vrolijke kleuren, tekst staat leuk, het is alleen iets wat druk. Maar heb je dat rechtse helemaal zelf gemaakt of ergens vandaan geplukt? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Zeker een leuk begin hoor, vrolijke kleuren, tekst staat leuk, het is alleen iets wat druk. Maar heb je dat rechtse helemaal zelf gemaakt of ergens vandaan geplukt? :puh:

Ik heb alles zelf gemaakt, op het font na, en hetgeen achter de tekst is een brush.

Bedankt voor je comment ^_^

Bewerkt: door theCreditcard
Geplaatst:

omdat ik het nog niet zo lang doe hoef je niet te rekenen op goeie instructies fzo xD

iig ik vind het een hele mooie sig + avatar de kleuren passen ook vloeiend bij elkaar

ik kan er nix slechts over zeggen...

kutgw 8/10

Geplaatst:
omdat ik het nog niet zo lang doe hoef je niet te rekenen op goeie instructies fzo xD

iig ik vind het een hele mooie sig + avatar de kleuren passen ook vloeiend bij elkaar

ik kan er nix slechts over zeggen...

kutgw 8/10

Jammer dat je geen tips hebt, toch bedankt voor je comment, en rating ^_^

Geplaatst:

Mooi werkje! Goede keus kwa kleuren, niet te fel, niet te donker. De letters zijn ook mooi uitgekomen. Ze overheersen niet, maar zijn wel duidelijk te lezen. De rand is ondanks de dikte ook mooi uitgekomen, mede door het transparante deel :tu:

Mag ik vragen hoe dat lettertype heet? Ik vind dat tribal-effect wel mooi _O_

Verdere tips heb ik eigenlijk niet... ik zou het ook zo doen ^_^

KUTGW! 9.9 :D

Geplaatst:

Wow, ik vind het heel fantastisch voor je eerste keer. ^_^

misschien proberen om het ietsje minder druk te maken.

Geplaatst:
Mooi werkje! Goede keus kwa kleuren, niet te fel, niet te donker. De letters zijn ook mooi uitgekomen. Ze overheersen niet, maar zijn wel duidelijk te lezen. De rand is ondanks de dikte ook mooi uitgekomen, mede door het transparante deel :tu:

Bedankt voor de lovende woorden :$ Het font is het 'Dirt2 Soulstalker Font', die volgens mij ook op de homepage van dafont.com staat bij last fonts added :7 Ik hoop dat je er iets aan hebt :)

Wow, ik vind het heel fantastisch voor je eerste keer. ^_^

misschien proberen om het ietsje minder druk te maken.

Ik zal er op letten mijn volgende werkje iets rustiger te maken :Y bedankt voor de tip! ^_^

Geplaatst:

Bedankt voor de lovende woorden :$ Het font is het 'Dirt2 Soulstalker Font', die volgens mij ook op de homepage van dafont.com staat bij last fonts added :7 Ik hoop dat je er iets aan hebt :)

Tnx! Geweldige font :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...