MidnightMayhem Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) First tutorial from the Midnightmayhem Tutorial Studios!Hoe krijg je een zwevende faggio?Allereerst moet je er voor zorgen dat je een faggio hebt.Dan ga je naar de Swingset Launcher. Ga naar de linkse schommel en parkeer het achterste van je faggio tegen de middelste paal.je faggio zal dan in een andere richting staan, zonder wielen en dus zwevend.Nu kan je er wel op gaan zitten, maar er niet mee rijden.Geef een tikje met een auto tot de faggio omvalt. raap 'm op en ziehier : een zwevende faggio![Als het niet werkt, schrijf dan een berichtje] Bewerkt: 4 augustus 2009 door MidnightMayhem
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 AAIGHT, hoe gaaf is dat. Ik ga het meteen testen, T V
Gijsso Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Het is toch eigenlijk alleen maar dat de wielen niet te zien zijn, of kun je hetzelfde als een helikopter? Is wel vet tijdens Free Roam, om dat te showen.
MidnightMayhem Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Het is toch eigenlijk alleen maar dat de wielen niet te zien zijn, of kun je hetzelfde als een helikopter? Is wel vet tijdens Free Roam, om dat te showen. niet zoals helikopter maar doordat de wielen er niet zijn, lijkt het alsof 'm vliegt
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Het is toch eigenlijk alleen maar dat de wielen niet te zien zijn, of kun je hetzelfde als een helikopter? Is wel vet tijdens Free Roam, om dat te showen. niet zoals helikopter maar doordat de wielen er niet zijn, lijkt het alsof 'm vliegt Je bedoelt een Hovercraft
MidnightMayhem Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Het is toch eigenlijk alleen maar dat de wielen niet te zien zijn, of kun je hetzelfde als een helikopter? Is wel vet tijdens Free Roam, om dat te showen. niet zoals helikopter maar doordat de wielen er niet zijn, lijkt het alsof 'm vliegt Je bedoelt een Hovercraft zoiets ja (':
Dvt Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Niet vliegen, zweven. Maar toch leuke tuto.
MidnightMayhem Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Niet vliegen, zweven. Maar toch leuke tuto. idd, dankjewel (:
Stopbord Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Haaah ! Lol heb net gedaan , best wel geinig >
TZG Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 als ik mn ps3 weer heb, ga ik het testen
MidnightMayhem Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Hoe ben je er achter gekomen? gewoon, ik verveelde me dus ging ik wat autootjes launchen, en toen zag ik 'n faggio staan, en s uitgeprobeerd (;
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 als je met een auto in de hoek rijdt val je door de grond is ook wel gaaf maar die faggio zal meteens eens testen
Recommended Posts