SNIPER44 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Welkom bij Sesamstraat. Het woord is vandaag: heldig. Maar goed, om niet te veel af te wijken: ik heb zelf geen Gameboy Color liggen, maar nog wel de originele zwart/wit Gameboy. Ik heb het ding vroeger ontzettend veel gebruikt, tot ongenoegen van mijn ouders, want het apparaat vreet batterijen. Dat feit woog echter niet op tegen de klassiekers die je er op kon spelen, zoals Wario Land en diverse Mario games. Ik heb 'm als sympathiek gebaar ooit aan een neefje gegeven, maar aan de mensen die 'm thuis nog wel hebben liggen: niet wegdoen! Het ding is nu al 'retro' volgens de meeste mensen, en is over een jaartje of wat ontzettend veel geld waard. Dat is dus makkelijk cashen voor een stukje verouderde software. Ik word hier spontaan sentimenteel van, en dat terwijl ik bij de release van het apparaat nog niet eens geboren was. Ik denk dat hij te veel verkocht is om veel waard te worden. Het zou me niet verbazen als het wel veel geld waard word... over tientallen jaren een echte oltimer Bewerkt: 3 augustus 2009 door SNIPER44 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb voor mijn vijfde verjaardag een roze (!) Gameboy Color gekregen en ik moet zeggen dat ik nog altijd veel plezier beleef met Pokémon Yellow en The Legend Of Zelda (: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 De GBC is echt wel vet, heb toen ik klein was Pokémon Gold en Silver vernietigd op dat ding. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb er geen, wel een Game Boy Advance. Welkom bij Sesamstraat. Het woord is vandaag: heldig. Maar goed, om niet te veel af te wijken: ik heb zelf geen Gameboy Color liggen, maar nog wel de originele zwart/wit Gameboy. Ik heb het ding vroeger ontzettend veel gebruikt, tot ongenoegen van mijn ouders, want het apparaat vreet batterijen. Dat feit woog echter niet op tegen de klassiekers die je er op kon spelen, zoals Wario Land en diverse Mario games. Ik heb 'm als sympathiek gebaar ooit aan een neefje gegeven, maar aan de mensen die 'm thuis nog wel hebben liggen: niet wegdoen! Het ding is nu al 'retro' volgens de meeste mensen, en is over een jaartje of wat ontzettend veel geld waard. Dat is dus makkelijk cashen voor een stukje verouderde software. Ik word hier spontaan sentimenteel van, en dat terwijl ik bij de release van het apparaat nog niet eens geboren was. Oplader? Reageren
haai Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 en is over een jaartje of wat ontzettend veel geld waard. Ik betwijfel het. Er zijn in totaal 118 miljoen gameboy's en gameboy colors verkocht. Zelfs als er maar 40 miljoen daarvoor originele Gameboys zijn, zijn er nog steeds enorm veel in omloop. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Welkom bij Sesamstraat. Het woord is vandaag: heldig. Maar goed, om niet te veel af te wijken: ik heb zelf geen Gameboy Color liggen, maar nog wel de originele zwart/wit Gameboy. Ik heb het ding vroeger ontzettend veel gebruikt, tot ongenoegen van mijn ouders, want het apparaat vreet batterijen. Dat feit woog echter niet op tegen de klassiekers die je er op kon spelen, zoals Wario Land en diverse Mario games. Ik heb 'm als sympathiek gebaar ooit aan een neefje gegeven, maar aan de mensen die 'm thuis nog wel hebben liggen: niet wegdoen! Het ding is nu al 'retro' volgens de meeste mensen, en is over een jaartje of wat ontzettend veel geld waard. Dat is dus makkelijk cashen voor een stukje verouderde software. Ik word hier spontaan sentimenteel van, en dat terwijl ik bij de release van het apparaat nog niet eens geboren was. Ik denk dat hij te veel verkocht is om veel waard te worden. Het zou me niet verbazen als het wel veel geld waard word... over tientallen jaren Mij ook niet. Je kunt ze dan goed verkopen aan van die nerds die alle Consoles sparen. Voor zo'n 60 Euro. Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Laat ik mijn GameBoy Color toch al verkocht hebben Ik heb het meest gespeeld met de GameBoy Advance. Totdat ik een spel aan het spelen was, een enorm hoge score had, en ik toen game over was... Ik gooide mijn GameBoy op de grond, score niet opgeslagen, mn moeder boos dat ik oos was (huh) en zjij gooide mijn GameBoy in de prullenbak. 'Haalde ze er later we uit' dacht ze. Als ze nu naar de vuilnisbeld toe wil gaan Nu is het gewoon echt dikke PSP ownage Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb Color En Advanced nog liggen , iemand kopen ? Waren goede tijden alleen nu speel ik die spelletjes zelfs op mijn PSP , ik weet het nog vroeger Aladin op de Color. Tegenwoordig hebben we spellen zoals Gears Of War , konden we in die tijd niet eens over dromen.... Reageren
rockcompany Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Dienen ene zegt daar: oplader??? WTF, dat hedde gij toch niet nodig dat spul werkt op batterijen! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Oplader voor je batterijen misschien? Jij bent ook niet erg slim hé? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Oplader voor je batterijen misschien? Jij bent ook niet erg slim hé? Als je echt slim was wist je dat die niet in een Game Boy mogen. Als je een oplaadbare Game Boy wilde moest je een Battery pack kopen, die weer redelijk zwaar was en een stukje uitstak. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Oplader voor je batterijen misschien? Jij bent ook niet erg slim hé? Als je echt slim was wist je dat die niet in een Game Boy mogen. Als je een oplaadbare Game Boy wilde moest je een Battery pack kopen, die weer redelijk zwaar was en een stukje uitstak. Oh, ik deed het toch. Was toch van me zus. ;D Reageren
LangeDraak Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Oplader voor je batterijen misschien? Jij bent ook niet erg slim hé? Als je echt slim was wist je dat die niet in een Game Boy mogen. Als je een oplaadbare Game Boy wilde moest je een Battery pack kopen, die weer redelijk zwaar was en een stukje uitstak. Dat is niet waar volgens mij. Ik heb nog een "echte" GameBoy, Groen/geel scherm en pokke groot en zwaar maar volgens mij kan je daar toen al (en dan heb ik het over 19 jaar geleden) een adapter kopen zodat je geen baterijen nodig had... Zal eens naar zolder lopen om het na te kijken vanavond. Enne af en toe speel ik er nog op... Mario en 6 Golden Coins.... Te gek spel Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Oplader voor je batterijen misschien? Jij bent ook niet erg slim hé? Als je echt slim was wist je dat die niet in een Game Boy mogen. Als je een oplaadbare Game Boy wilde moest je een Battery pack kopen, die weer redelijk zwaar was en een stukje uitstak. Dat is niet waar volgens mij. Ik heb nog een "echte" GameBoy, Groen/geel scherm en pokke groot en zwaar maar volgens mij kan je daar toen al (en dan heb ik het over 19 jaar geleden) een adapter kopen zodat je geen baterijen nodig had... Zal eens naar zolder lopen om het na te kijken vanavond. Enne af en toe speel ik er nog op... Mario en 6 Golden Coins.... Te gek spel Dat is juist het Battery Pack, met AC adapter. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ja maar volgens mij geen battery pack... Volgens mij kon je het stekkertje gewoon onder in de Game Boy stoppen... Weet het niet zeker hoor en ik ga vanavond nog even kijken.... Wil het nu zelf ook heel graag weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.