PowerPats Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Mijn ouders wilden vroeger nooit een gameboy voor me kopen Zielig he Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ja maar volgens mij geen battery pack... Volgens mij kon je het stekkertje gewoon onder in de Game Boy stoppen... Weet het niet zeker hoor en ik ga vanavond nog even kijken.... Wil het nu zelf ook heel graag weten Maar wat laad hij dan op, als er geen Battery Pack in zit? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ja maar volgens mij geen battery pack... Volgens mij kon je het stekkertje gewoon onder in de Game Boy stoppen... Weet het niet zeker hoor en ik ga vanavond nog even kijken.... Wil het nu zelf ook heel graag weten Maar wat laad hij dan op, als er geen Battery Pack in zit? de gameboy gebruikte baterijen en geen stekkertje ofzo. Reageren
rockcompany Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Mijn ouders wilden vroeger nooit een gameboy voor me kopen Zielig he Nooit aan jatten gedacht?? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ja maar volgens mij geen battery pack... Volgens mij kon je het stekkertje gewoon onder in de Game Boy stoppen... Weet het niet zeker hoor en ik ga vanavond nog even kijken.... Wil het nu zelf ook heel graag weten Maar wat laad hij dan op, als er geen Battery Pack in zit? Hij laad ook niets op... Hij kan alleen aan. Dus de AC-adapter is de vervanging voor de batterijen... Nogmaals zoiets staat me bij he... Ik weet het nog niet zeker. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Verplaatst naar Consoles forum. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Op dat Gameboytje kon je toch Pokemon Blue, Red en Yellow spelen? Zoja, dan heb ik hem . Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Op dat Gameboytje kon je toch Pokemon Blue, Red en Yellow spelen? Zoja, dan heb ik hem . Jep, Reageren
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik was toendertijd nog te jong om te snappen hoe dat ding werkte . Maarja, ik ben met gamen opgegroeit, dat blijkt hier ook weer . Reageren
BV_1993 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik heb er eigenlijk nooit veel op gespeeld. En nu kun je ze al perfect op de pc spelen net als de advance spellen Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik heb hem vorig jaar verkocht (het was een donkergroene gameboy color), maar ik heb er veel plezier aan gehad vooral in de vakanties lekker pokemon ofzo in de caravan spelen Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Mijn ouders wilden vroeger nooit een gameboy voor me kopen Zielig he van die van mij mocht ik hem ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.