SanFierro Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Elke keer als ik bij de start kom van de race bij de missie van Cesar; High Stakes, Low-Rider, dan gaat ie uit het spel en geeft die aan dat er een fout in gta-sa is gevonden :S Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen?
rockcompany Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 wat voor fout zie je, doe effe print screen!
SanFierro Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Hmm...ik kan de screen niet uploaden Hij geeft aan dat ik niet permitted ben om this type of file te uploaden Maar goed. Hij geeft bij de fout gewoon aan: In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Quirino Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Heb je een gedownloade versie of een uit de winkel?
SanFierro Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Gedownload. En ook een aantal mods ingevoegd....Kan dus zijn dat het door de mods komt? Maar kan ik dan ook ergens vinden welke mod het precies is
PatrickW Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Gedownload. En ook een aantal mods ingevoegd....Kan dus zijn dat het door de mods komt? Maar kan ik dan ook ergens vinden welke mod het precies is Bij illegale versies geven wij geen hulp.
Recommended Posts