1974 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Een grotere tekening, gemaakt met Paint en een beetske van Paint shop . Bewerkt: 21 september 2014 door 1973 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Jij kan heel mooi tekenen zeg met paint. alleen mocht er ietsje meer tijd besteed worden aan de schaduw op zen hoofd, kvind dat een beetje lelijk, maar voor de rest mooi werk. Reageren
1974 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Jij kan heel mooi tekenen zeg met paint. alleen mocht er ietsje meer tijd besteed worden aan de schaduw op zen hoofd, kvind dat een beetje lelijk, maar voor de rest mooi werk. bedankt, en dat hoort zo . Bewerkt: 7 augustus 2009 door 1973 Reageren
PietMachine Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 kan jeook nog andere dingen tekenen dan die gare konijnen van dat jetix programma? Reageren
theCreditcard Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) kan jeook nog andere dingen tekenen dan die gare konijnen van dat jetix programma? +1 igg paint is verspilling van tijd, download flash, kk chillos Bewerkt: 7 augustus 2009 door theCreditcard Reageren
1974 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 kan jeook nog andere dingen tekenen dan die gare konijnen van dat jetix programma? +1 igg paint is verspilling van tijd, download flash, kk chillos MHAHAFlash Fails [/font]Hebben jullie misschien ook nog tips ofzo, want hier heb ich niet veel aan . Reageren
PietMachine Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 kan jeook nog andere dingen tekenen dan die gare konijnen van dat jetix programma? +1 igg paint is verspilling van tijd, download flash, kk chillos MHAHAFlash Fails [/font]Hebben jullie misschien ook nog tips ofzo, want hier heb ich niet veel aan . ja iets anders tekenen Reageren
1974 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) kan jeook nog andere dingen tekenen dan die gare konijnen van dat jetix programma? +1 igg paint is verspilling van tijd, download flash, kk chillos MHAHAFlash Fails [/font]Hebben jullie misschien ook nog tips ofzo, want hier heb ich niet veel aan . ja iets anders tekenen Geef eens een voorbeeld ? Bewerkt: 10 augustus 2009 door 1973 Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 kan jeook nog andere dingen tekenen dan die gare konijnen van dat jetix programma? +1 igg paint is verspilling van tijd, download flash, kk chillos MHAHAFlash Fails [/font]Hebben jullie misschien ook nog tips ofzo, want hier heb ich niet veel aan . ja iets anders tekenen Geef eens een voorbeeld ? Auto's Reageren
Sketch Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Vet gemaakt, schaduw en details zijn echt goed gedaan. Ik wou dat ik zo kon tekenen op de pc. Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Tips? Geen één . Je bent een talent op het gebied van teken . Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Je kan heel erg mooi tekenen! Het is zeker en vast geslaagd! Alleen vind ik de rechtervuist minder geslaagd. 9.5/10! NOTE: Trouwens, gebruik jij Paint.NET? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Niet veel op aan te merken, alleen de nek vind ik te lang 7/10 Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 kan jeook nog andere dingen tekenen dan die gare konijnen van dat jetix programma? Joh, als je het allemaal dan toch zo goed weet, maak het dan eens lekker zelf. Als je nou eens even de tijd neemt om naar dit kunstwerkje te kijken, dan zie je wel hoeveel tijd dit kost (neem ik aan). Ik geef het 10/10. Blijf het gaaf vinden wat jij allemaal kunt met Paint Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.