Cmon1994 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Hallo, Op dit forum heb ik niet eenzelfde soort onderwerp als dit gevonden, dus ik maak maar een nieuw topic aan. Ik heb een probleempje, want mijn pc pakt GTAIV niet meer.. Ik heb sinds het begin ookwel eens de cd-rom er een paar keer in moeten doen voor dat gtaiv het deed (Meestal maar 1 keer!), maar hoevaak ik het probeer, mijn pc ziet 'm sinds dat ik op vakantie ben geweest niet meer.. (Het is net zoiets als bij een usb-stick, dan moet je ook altijd wachten totdat ie reageert.) Kan iemand mij misschien helpen? Bij voorbaat dank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 mss is je drive kapot? maak de dvd eens schoon en ook de drive zelf. Werken andere cd/dvd's wel normaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik zal de drive eens proberen schoon te maken, maar zal het wel eerst even moeten vragen aan mijn ouders. Het is hun computer namelijk. (Mijn eigen computer is nog steeds stuk) Bij mijn weten doen andere cd's/dvd's het wel.. Zal het zo even proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb het net geprobeerd met FIFA'09 en ook maar met Harry Potter 5 (DVD). Bij beide pakt de computer 'm ook niet.. Ik zal 'm morgen maar eens gaan schoonmaken.. Als dat niet helpt, watdan? Terug naar fabriek/nieuwe drive erin? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kippetje123 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 poh, dvdrom speler kost niets meer tegenwoordig... 15 a 20 E Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 als er garantie op zit moeten ze hem repareren. hij is wss kapot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) als er garantie op zit moeten ze hem repareren.hij is wss kapot. Weet wel zeker! Als hij een meerdere cd's/dvd's niet meer pakt. Is het zeker dat hij naar z'n falie is. Schoonmaken heeft ook weinig zin. Bewerkt: 3 augustus 2009 door WaRioRZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik zal het mijn ouders zeggen, en dan kijken of er nog garantie op zit.. Bedankt jongens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 Sorry dat ik 'm naar boven haal, maar ik heb een Update. De dvd's/dvd-rom's pakt hij niet, maar zo'n lege audio-cd waar je dingen op kan branden, pakt ie wel.. Raar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.