kevin schilder Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb zojuist GTA IV gekocht en geinstalleerd. Toen alles klaar was en ik het spel wou spelen stond er dus fatal error DD3D50. Ik heb gehoord dat dat betekend dat ik DirectX nodig heb, Ik heb zojuist DirectX 9 geinstalleerd en ik wou het spel spelen en je raad het FATAL ERROR. Ik zou niet weten wat ik moet doen. mijn pc heeft 2GB RAM en voor de installatie nog 39 GB oplslaggeheugen. En mijn PC heeft 2.20 GHz proccesor. Ik hoop dat jullie mij kennen helpen bedankt alvast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb zojuist GTA IV gekocht en geinstalleerd.Toen alles klaar was en ik het spel wou spelen stond er dus fatal error DD3D50. Ik heb gehoord dat dat betekend dat ik DirectX nodig heb, Ik heb zojuist DirectX 9 geinstalleerd en ik wou het spel spelen en je raad het FATAL ERROR. Ik zou niet weten wat ik moet doen. mijn pc heeft 2GB RAM en voor de installatie nog 39 GB oplslaggeheugen. En mijn PC heeft 2.20 GHz proccesor. Ik hoop dat jullie mij kennen helpen bedankt alvast. Hoi Kevin! Misschien ligt het aan je videokaart zelf. Ondersteunt die DirectX 9 wel? Zou je even willen zeggen welke videokaart je hebt, dan kunnen we je verder helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 wat is je videokaart, en wat is je processor? 2.2GHz kan, single, dual, quad zijn, daar zijn minstens 50 opties van welke je processor kan zijn, dus daar schieten we niks mee op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.