CasJ Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Hey, Ik heb de storyline uitgespeeld, (nog geen 100% met alles) en had zin om een auto op te blazen op een druk kruispunt. Nu bijna 2 uur later, en anderhalf uur geprobeerd packie te berijken op ieder tijdstip, word ik het een beetje zat. Hoe kan het dat ik hem niet kan berijken? Kan ik hem ooit nog berijken? Mijn vriendschap met Packie is namelijk nog maar 31%... Hopelijk kunnen jullie me helpen Reageren
DeaQoN Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Je kan deze activiteit met packie alleen doen als je meer dan 75% friendship met hem hebt volgens mij! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb dit ook al is gehad et little jacob, ik kon er ook geen activiteiten meer met doen. Dan moet je gewoon wachten tot hij jouw belt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.