Jump to content

Save games


zwartebeer20

Recommended Posts

ik heb een savegame gedownload van internet die savegame was 100% uitgespeeld en ik wil hem op mijn gta spel zetten maar zodra ik dan op die savegame wil spelen start hij weer in het begin liberty city airport ofzo was dat he kan iemand me zeggen hoe ik weer goed een savegame kan op mijn gta zetten want ik heb wel al heel lang gezocht hoe ik ook maar die versie op gta kan zetten maar ik vindt wel waar maar er is blijkbaar iets fout ik hoop dat jullie dit begrijpen en een antwoord weten op dit

antwoord snel aub

mvg zwartebeer20

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

  • ...568KB, dan heb je V1 (savegame)
  • ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

Volgens mij heb je trouwens Versie 2, met een Versie 1 savegame. Want als je dat andersom hebt, krijg je een crash. En nu een nieuw spel.

Download hier de 100% savegame V2: Klik

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

  • ...568KB, dan heb je V1 (savegame)
  • ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

Volgens mij heb je trouwens Versie 2, met een Versie 1 savegame. Want als je dat andersom hebt, krijg je een crash. En nu een nieuw spel.

Download hier de 100% savegame V2: Klik

oh heel erg bedankt op het eerste zicht is het een zeer goede save game en geen errors dus bedankt he

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

  • ...568KB, dan heb je V1 (savegame)
  • ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

Volgens mij heb je trouwens Versie 2, met een Versie 1 savegame. Want als je dat andersom hebt, krijg je een crash. En nu een nieuw spel.

Download hier de 100% savegame V2: Klik

oh heel erg bedankt op het eerste zicht is het een zeer goede save game en geen errors dus bedankt he

ik heb nu toch wat meer gespeeld en gezien dat het beeld een beetje haperd weet je daar geen oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Haperende beelden komen dikwijls voor bij PC's met een wat slechtere videokaart, processor. Probeer eens bij de opties de beeldkwaliteit te verlagen, wat effecten en dat soort dingen uit te zetten. Waarschijnlijk gaat je FPS (aantal beelden per seconde) dan omhoog.

Link to comment
Delen op andere websites

Haperende beelden komen dikwijls voor bij PC's met een wat slechtere videokaart, processor. Probeer eens bij de opties de beeldkwaliteit te verlagen, wat effecten en dat soort dingen uit te zetten. Waarschijnlijk gaat je FPS (aantal beelden per seconde) dan omhoog.

om even wat te zeggen ik heb op mijn pc de beste grapics kaart en een redelijk goede procecor dus ik zal eens kijken ok?

Link to comment
Delen op andere websites

Haperende beelden komen dikwijls voor bij PC's met een wat slechtere videokaart, processor. Probeer eens bij de opties de beeldkwaliteit te verlagen, wat effecten en dat soort dingen uit te zetten. Waarschijnlijk gaat je FPS (aantal beelden per seconde) dan omhoog.

om even wat te zeggen ik heb op mijn pc de beste grapics kaart en een redelijk goede procecor dus ik zal eens kijken ok?

dat heb ik eerder gehoort...

post je specs eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag en die is: hoe weet je nouw of je een v1 of v2 hebt? ik heb een savegame gedownload ik kan de save game opstarte maar net voor als ik met het spel begin geeft hij een fout melding dus ik kan de savegame niet spele.

kan iemand helpen? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

  • ...568KB, dan heb je V1 (savegame)
  • ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

Volgens mij heb je trouwens Versie 2, met een Versie 1 savegame. Want als je dat andersom hebt, krijg je een crash. En nu een nieuw spel.

Download hier de 100% savegame V2: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geprobeerd m te downloaden, maar als je in t download scherm komt zegt ie dat de download is gereport omdat Quote"Als je m heb geplakt en je start m, dan doet ie t gvd niet!''

Is er iemand die misschien nog een V2 100% Savegame heeft, of weet waar ik m kan vinden??

Hulp hoog gewaardeerd^^

mvg,

Timosop

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geprobeerd m te downloaden, maar als je in t download scherm komt zegt ie dat de download is gereport omdat Quote"Als je m heb geplakt en je start m, dan doet ie t gvd niet!''

Is er iemand die misschien nog een V2 100% Savegame heeft, of weet waar ik m kan vinden??

Hulp hoog gewaardeerd^^

mvg,

Timosop

Dat komt ook doordat iedere idioot kan reporten. Je ziet 't ook vaak bij mods, dan installeren ze hem verkeerd en dan reporten ze de mod.

Zoals senneken al zegt, hij werkt gewoon :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...