zwartebeer20 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 ik heb een savegame gedownload van internet die savegame was 100% uitgespeeld en ik wil hem op mijn gta spel zetten maar zodra ik dan op die savegame wil spelen start hij weer in het begin liberty city airport ofzo was dat he kan iemand me zeggen hoe ik weer goed een savegame kan op mijn gta zetten want ik heb wel al heel lang gezocht hoe ik ook maar die versie op gta kan zetten maar ik vindt wel waar maar er is blijkbaar iets fout ik hoop dat jullie dit begrijpen en een antwoord weten op dit antwoord snel aub mvg zwartebeer20 Reageren
zwartebeer20 Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 ik zie dat al een aantal mensen keken maar nog niemand die iets schreef plz is er iemand die me kan helpen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Volgens mij heb je trouwens Versie 2, met een Versie 1 savegame. Want als je dat andersom hebt, krijg je een crash. En nu een nieuw spel. Download hier de 100% savegame V2: Klik Bewerkt: 4 augustus 2009 door Visser23 Reageren
zwartebeer20 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Volgens mij heb je trouwens Versie 2, met een Versie 1 savegame. Want als je dat andersom hebt, krijg je een crash. En nu een nieuw spel. Download hier de 100% savegame V2: Klik oh heel erg bedankt op het eerste zicht is het een zeer goede save game en geen errors dus bedankt he Reageren
zwartebeer20 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Volgens mij heb je trouwens Versie 2, met een Versie 1 savegame. Want als je dat andersom hebt, krijg je een crash. En nu een nieuw spel. Download hier de 100% savegame V2: Klik oh heel erg bedankt op het eerste zicht is het een zeer goede save game en geen errors dus bedankt he ik heb nu toch wat meer gespeeld en gezien dat het beeld een beetje haperd weet je daar geen oplossing voor? Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Haperende beelden komen dikwijls voor bij PC's met een wat slechtere videokaart, processor. Probeer eens bij de opties de beeldkwaliteit te verlagen, wat effecten en dat soort dingen uit te zetten. Waarschijnlijk gaat je FPS (aantal beelden per seconde) dan omhoog. Reageren
zwartebeer20 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Haperende beelden komen dikwijls voor bij PC's met een wat slechtere videokaart, processor. Probeer eens bij de opties de beeldkwaliteit te verlagen, wat effecten en dat soort dingen uit te zetten. Waarschijnlijk gaat je FPS (aantal beelden per seconde) dan omhoog. om even wat te zeggen ik heb op mijn pc de beste grapics kaart en een redelijk goede procecor dus ik zal eens kijken ok? Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Haperende beelden komen dikwijls voor bij PC's met een wat slechtere videokaart, processor. Probeer eens bij de opties de beeldkwaliteit te verlagen, wat effecten en dat soort dingen uit te zetten. Waarschijnlijk gaat je FPS (aantal beelden per seconde) dan omhoog. om even wat te zeggen ik heb op mijn pc de beste grapics kaart en een redelijk goede procecor dus ik zal eens kijken ok? dat heb ik eerder gehoort... post je specs eens. Reageren
carl2 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb een vraag en die is: hoe weet je nouw of je een v1 of v2 hebt? ik heb een savegame gedownload ik kan de save game opstarte maar net voor als ik met het spel begin geeft hij een fout melding dus ik kan de savegame niet spele. kan iemand helpen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Volgens mij heb je trouwens Versie 2, met een Versie 1 savegame. Want als je dat andersom hebt, krijg je een crash. En nu een nieuw spel. Download hier de 100% savegame V2: Klik Reageren
Mongano Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb geprobeerd m te downloaden, maar als je in t download scherm komt zegt ie dat de download is gereport omdat Quote"Als je m heb geplakt en je start m, dan doet ie t gvd niet!'' Is er iemand die misschien nog een V2 100% Savegame heeft, of weet waar ik m kan vinden?? Hulp hoog gewaardeerd^^ mvg, Timosop Reageren
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Die download werkt bij mij perfect hoor. http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=331 Reageren
Bayside Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb geprobeerd m te downloaden, maar als je in t download scherm komt zegt ie dat de download is gereport omdat Quote"Als je m heb geplakt en je start m, dan doet ie t gvd niet!''Is er iemand die misschien nog een V2 100% Savegame heeft, of weet waar ik m kan vinden?? Hulp hoog gewaardeerd^^ mvg, Timosop Dat komt ook doordat iedere idioot kan reporten. Je ziet 't ook vaak bij mods, dan installeren ze hem verkeerd en dan reporten ze de mod. Zoals senneken al zegt, hij werkt gewoon Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Hoi maar volgens mij miet dit in een ander forum want dit is SATechnische Problemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.