bigG Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 ik hep san andreas radio gedownt uit het download center en als ik een tijdje bezig ben ik sla hem op en wil latr verdr gaan krijg ik een foutmelding(ik zal binnekort een screen sturen)weet iemand hoe ik dat kan oplossen? :huh: Reageren
Timotees Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 probeer is opnieuw te instaleren Reageren
Wauzie Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ik weet het ook niet precies, maar ik vindt het maar een vage tool. Reageren
bigG Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) hep um nog een keer geinstaleerd maar ik hep op dit moment de cd nei bij de hand ik zal het over een paar dagen nog een keer proberen edit: ik hep um nog een keer geprobeert en ik krijg nog steeds een foutmelding. zal morgen een screen plaatsen moet nu huiswerk maken :bah: Bewerkt: 6 juni 2005 door marty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.