Doggi Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 als je deze missie doet met cheats dan loopt het spel vast DOE DIT DUS NIET Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Waarom zou je al cheats gebruiken ten eerste , ben je echt zeker dat dit bij ons ook gebeurt? Reageren
Doggi Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Waarom zou je al cheats gebruiken ten eerste ,ben je echt zeker dat dit bij ons ook gebeurt? het was bij een vriend van mij ook maar het kan zijn dat het een fout is bij sommige dat kan ik natuurlijk niet weten Reageren
westsiderules Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Waarom zou je al cheats gebruiken ten eerste ,ben je echt zeker dat dit bij ons ook gebeurt? het was bij een vriend van mij ook maar het kan zijn dat het een fout is bij sommige dat kan ik natuurlijk niet weten Als je cheats gebruikt,loopt het spel vast. Bij sommige discs is dit wel en somige niet. Daarom zijn er domme mensen(zoals martyceha en koe mzungu) die zeggen dat het niet waar is wat iken jij zegt. Dit zijn de gedachten van Koe Mzungu: Cheats zijn lekker goed! Ze zijn gezond! Er zijn waarschijnlijk pechvogels die zeggen dat hun spel kapot gaat door cheats! We zullen die mensen lekker warn levels geven! Zodat ze échte pechvogels zijn! Muhahahahahaaaaa!!!! Wat is moderator zijn toch leuk! [/font] Bewerkt: 7 augustus 2009 door westsiderules Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Waarom zou je al cheats gebruiken ten eerste ,ben je echt zeker dat dit bij ons ook gebeurt? het was bij een vriend van mij ook maar het kan zijn dat het een fout is bij sommige dat kan ik natuurlijk niet weten Als je cheats gebruikt,loopt het spel vast. Bij sommige discs is dit wel en somige niet. Daarom zijn er domme mensen(zoals martyceha en koe mzungu) die zeggen dat het niet waar is wat iken jij zegt. Dit zijn de gedachten van Koe Mzungu: Cheats zijn lekker goed! Ze zijn gezond! Er zijn waarschijnlijk pechvogels die zeggen dat hun spel kapot gaat door cheats! We zullen die mensen lekker warn levels geven! Zodat ze échte pechvogels zijn! Muhahahahahaaaaa!!!! Wat is moderator zijn toch leuk! [/font] westsiderules, pas op met wat je zegt, Marty_Ceha en _KoE_mzungu hebben gewoon gelijk, je disc kan gewoon geen fysieke schade oplopen van cheats , men noemt dit krassen , hoe zoe jij anders uitleggen hoe het ooit mogelijk kan zijn dat door een cheat je disc beschadigt kan worden?? Reageren
Doggi Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Waarom zou je al cheats gebruiken ten eerste ,ben je echt zeker dat dit bij ons ook gebeurt? het was bij een vriend van mij ook maar het kan zijn dat het een fout is bij sommige dat kan ik natuurlijk niet weten Als je cheats gebruikt,loopt het spel vast. Bij sommige discs is dit wel en somige niet. Daarom zijn er domme mensen(zoals martyceha en koe mzungu) die zeggen dat het niet waar is wat iken jij zegt. Dit zijn de gedachten van Koe Mzungu: Cheats zijn lekker goed! Ze zijn gezond! Er zijn waarschijnlijk pechvogels die zeggen dat hun spel kapot gaat door cheats! We zullen die mensen lekker warn levels geven! Zodat ze échte pechvogels zijn! Muhahahahahaaaaa!!!! Wat is moderator zijn toch leuk! [/font] nu denk ik dat jij een warn level krijgt voor de mod uit te dagen Reageren
westsiderules Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) nu denk ik dat jij een warn level krijgt voor de mod uit te dagen Dat denk ik ook. Maar hij heeft gewoon iets tegen mij. Omdat ik andere gewoontes heb. Ik zit heel veel op youtube. En daar is er geen enkele regel die op dit forum is. En zeker NIET nutteloze regels! Koe Mzungu klaagt zelfs over mij dat ik ook een negatief postgedrag heb omdat ik na elke zin een enter doe inplaats van een spatie! Ik heb in school geleerd dat dit ordelijk is! Dit MOEST ik zelfs doen van leerkrachten! Btw,is hij écht 34 jaar??? Volgens mij heeft hij een schrijffout gemaakt. Die "4"is er teveel getypt. Bewerkt: 7 augustus 2009 door westsiderules Reageren
Doggi Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) nu denk ik dat jij een warn level krijgt voor de mod uit te dagen Dat denk ik ook. Maar hij heeft gewoon iets tegen mij. Omdat ik andere gewoontes heb. Ik zit heel veel op youtube. En daar is er geen enkele regel die op dit forum is. ieder forum heeft zo zijn egen regels, het kan zijn dat een mod iets tegen jou heeft (alhoewel ik dat betwijfel ) ,maar je moet opletten met wat je zegt (t'is maar en tip)voor mij moet het niet maar dan moet jij er de gevolgen van dragen. ps het zijn geen nutteloze regels. en als hij zegt dat hij 34 is dan zal het ook wel zo zijn en als ik jou was zou ik nu maar stoppen met een moderator of admin uit te dagen en uit te schelden Bewerkt: 7 augustus 2009 door boostboy Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 nu denk ik dat jij een warn level krijgt voor de mod uit te dagen Dat denk ik ook. Maar hij heeft gewoon iets tegen mij. Omdat ik andere gewoontes heb. Ik zit heel veel op youtube. En daar is er geen enkele regel die op dit forum is. En zeker NIET nutteloze regels! Koe Mzungu klaagt zelfs over mij dat ik ook een negatief postgedrag heb omdat ik na elke zin een enter doe inplaats van een spatie! Ik heb in school geleerd dat dit ordelijk is! Dit MOEST ik zelfs doen van leerkrachten! Btw,is hij écht 34 jaar??? Volgens mij heeft hij een schrijffout gemaakt. Die "4"is er teveel getypt. Ik wil deze onzin van jou niet meer op het forum zien. Mensen uitschelden doe ja maar ergens anders, hier staan wij dat niet toe. Als je blijft doorgaan, zul je de gevolgen daarvan ook moeten aanvaarden. Reageren
siwes Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Waarom zou je al cheats gebruiken ten eerste ,ben je echt zeker dat dit bij ons ook gebeurt? het was bij een vriend van mij ook maar het kan zijn dat het een fout is bij sommige dat kan ik natuurlijk niet weten bij mij niet.... Reageren
Doggi Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Waarom zou je al cheats gebruiken ten eerste ,ben je echt zeker dat dit bij ons ook gebeurt? het was bij een vriend van mij ook maar het kan zijn dat het een fout is bij sommige dat kan ik natuurlijk niet weten bij mij niet.... dit is nog al een onzinnige post vind je niet? als het bij jou niet is moet je het ook niet zeggen Reageren
m.o.d Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Waarom zou je al cheats gebruiken ten eerste ,ben je echt zeker dat dit bij ons ook gebeurt? het was bij een vriend van mij ook maar het kan zijn dat het een fout is bij sommige dat kan ik natuurlijk niet weten bij mij niet.... dit is nog al een onzinnige post vind je niet? als het bij jou niet is moet je het ook niet zeggen bij mij doet die missie het gewoon(met cheats+mods+trainer...) als je weer eens een missie hebt die vastloopt door cheats, meld dat dan hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8373&hl=bugs en maak geen apart topic aan(zo kan ik ook bezig blijven...) en btw, wil gene mod-verdrag vertonen, zoals volgens de regels is, maar boostboy, als je je zo wilt gedragen, meld je je maar aan als moderator, dan pas mag je beoordelen of een post nuttig is of niet, en deze beoordeling uitten in een post.. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Boostboy, doe niet zo naïef. Die cheats zijn door Rockstar zelf in het spel gestopt, daar gaat je spel echt niet kapot van. Als je spel vast loopt ligt dat aan jouw computer, en niet aan het spel. Dat terzijde, cheaten bij zo'n missie die zo makkelijk is lijkt mij nogal onzinnig. Maar dat moet ieder voor zich weten. Edit: Na een paar van je posts gelezen te hebben neem ik aan dat je n00bmode gebruikt. In dat geval is het je eigen schuld voor mods te installeren. Sommige mods werken nu eenmaal niet perfect, en deze is daar één van. Bewerkt: 19 augustus 2009 door ~Lance Vance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.