flippie13 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Heej iedereen! Misschien hadden een paar het al gezien, maar ik heb een nieuwe sig gemaakt Zelf ben ik tevreden over de uitkomst, maar nu zou ik graag jullie meningen willen weten De sig: Tips en opmerkingen van harte welkom P.s: ik wou hem eerst transparant maken, maar dan wordt die te groot, waardoor ik het maar een witte achtergrond heb gegeven, dat zag er het mooist uit vond ik Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Bump :$ is ie zo lelijk? [/font] Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Het is wel leuk, maar niet echt heel speciaal. Aangezien hij niet transparant is, zou ik er wel een border bij doen. De achtergrond is wel leuk, maar omdat de tekst ook blauw is, wordt het een beetje eentonig. Je zou het misschien een andere kleur kunnen geven. De 3D-letters zijn wel erg leuk, maar dat is toch geen font hè, hoop ik? Want dan is het wel erg makkelijk. Maar goed, de F, de 3, en de E's zijn niet helemaal zoals ze horen (er mist een horizontaal streepje), waardoor het wat moeilijk leesbaar is (vooral de 3). Maar voor de rest kan ik zeggen, een geslaagd werkje! Reageren
-Stan- Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Hij is toch wel transparant of betekent dat niet doorzichtig. Maar verder vind ik het wel goed bij elkaar passen en een paar letters zijn inderdaad een beetje onduidelijk. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Hij is toch wel transparant of betekent dat niet doorzichtig. Maar verder vind ik het wel goed bij elkaar passen en een paar letters zijn inderdaad een beetje onduidelijk. de letters zijn transparant, de achtergrond niet. Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 ik heb ook een transparante versie, maar die is te groot voor het forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.