7ulian Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Vandaag heb ik met photoshop twee landschappen gemaakt; Dit is de eerste keer dat ik zo te werk ga dus deze ziet er nog niet optimaal uit... Voor deze heb ik alleen een render van Saturnus (de planeet met de ringen) gebruikt, de rest is helemaal vanaf niets met Photoshop. Rates maar vooral comments please 7ulian Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Mooi gemaakt vind ik Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik vind die tweede echt PRACHTIG! Mooie vormgeving, mooi in elkaar gezet Misa wans tutorialz Reageren
Rutger. Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Zeer mooi! @de 2e: de ring van Saturnus houdt opeens op, een beetje onnatuurlijk? Reageren
-Stan- Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Mooi gedaan hoor! Alleen ik zou bij die 1e de bobbels weghalen en er één ronde berg van maken. Die 2e is mooi en mysterieus. @hierboven: Waar het ineens ophoud is denk ik de schaduw van de bol. Reageren
7ulian Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Bedankt allemaal voor de positieve reacties! En inderdaad, de ring houd op omdat daar de schaduw van Saturnus valt. thanks again Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.