Gijsso Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Beste mensen. Ik ben nu bezig met alle snapshots te halen, maar het lukt me maar niet om nr 32 te krijgen. Ik kan 'm maar niet vinden. Ik heb SAMA er al overheen gegooit, en die zegt ook dat ik alleen nog maar nr 32 hoef. Hoe kan dit en weet iemand hier een oplossing voor? MVG GTAGijsso Reageren
Velaro Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Op WikiGTA kan je hier een foto vinden waar de snapshot zich bevindt. Als je hem nog steeds niet vindt mag je jouw savegame uploaden en zal ik eens kijken. Reageren
Aquare Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Die snapshot vond ik ook lastig te vinden, als het licht is zie je hem niet door de zon(bij mij tenminste) Het is de 2de Toren vanaf de stad, dus zoom daar in en klik maar wat, hielp ook bij mij ;D Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb daar al tientallen keren gekeken, met hulp van WikiGTA en andere sites, maar ik kan 'm maar niet vinden. Ik load 'm wel up Het is V2, en please niks veranderen. Reageren
Velaro Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Alle snapshots zijn nu voltooid. Dit betekent dat je 100.000 krijgt als beloning en er spawnen nu wapens bij de Doherty Garage. Ik zag hem ook niet, maar door een foto te trekken van de locatie waar hij zou moeten staan, is het gelukt. De savegame vind je onderaan. Nog veel plezier! Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Mag ik dan ook een stoomcursus savegames openen? Reageren
Velaro Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Zet de savegames gewoon in jouw GTA San Andreas User Files. Als je hem niet met de oude wilt vervangen kan je het nummertje in de savegame veranderen naar het nummertje van een leeg slot. Veel succes! Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Het lukt me maar niet. Zal wel aan mij liggen. Maar tgoed. Ik heb wel de Snapshot gehaald door bijna volledig in te zoomen en dan heel veel foto's na elkaar te maken. Na de 7e lukte het Nog bedankt. Reageren
miss-gta Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 kan je de snapshot niet zien zonder camera??? best dom maar het maakt het spel wat lastiger voor de 100% ps is dit een belangrijk onderdeel (om alle missies te halen)?? Reageren
Velaro Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 kan je de snapshot niet zien zonder camera???best dom maar het maakt het spel wat lastiger voor de 100% ps is dit een belangrijk onderdeel (om alle missies te halen)?? Nee, het voltooien van dit onderdeel is niet nodig voor bepaalde missies maar is wél noodzakelijk om de 100% te halen. Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb die snap shot gekregen door precies op dezelfde plek te gaan staan als op de screenie van WikiGTA en in dezelfde richting foto's gaan maken Na een tijdje had ik hem, Eindelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.