Timske Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Pffff, duurde een uur of een half uur.. Ik weet het niet Owja, ik heb het gemaakt omdat ik niets te doen had Reageren
Think Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Precies niet veel inspiratie... Reageren
.Senne Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Is het gemaakt met als inspiratie de tv die op standby staat? Wij hebben een TV die op standby een icoontje toont dat ook zo rond gaat en als het op een rand komt, verandert de kleur. Erg leuk concept, best simpel maar strak. Reageren
Timske Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Is het gemaakt met als inspiratie de tv die op standby staat? Wij hebben een TV die op standby een icoontje toont dat ook zo rond gaat en als het op een rand komt, verandert de kleur. Erg leuk concept, best simpel maar strak. Uhm nee nooit van gehoord Reageren
Eli R Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Een half uur voor dat? Dat is toch echt simpel 2 minuten werk. In plaats van de tekst iedere keer te verplaatsen kan je hem 3 maal verplaatsen en tussen die verschillende frames 'tweenen'. Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Kan iemand mij vertellen hoe je een bewegend plaatje maakt? Reageren
Wienish Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Kan iemand mij vertellen hoe je een bewegend plaatje maakt? [Offtopic]Beetje offtopic die vraag, en als je nou even kijkt, zul je heel toevallig zien dat ík diezelfde vraag gesteld heb bij Graphics Helpdesk. Klik hier om het topic te bekijken[/Offtopic] Ziezo, genoeg reclame, even terug naar waarvoor ik kom. Om Timske zen werk te beoordelen. Het is simpel, klein, maar zeker niet irriterend ofzo. Ik vind dat 't (ondanks dat het zo simpel is) toch een dikke vette 7 waard is, als je wilt dat ik rate. Ik zou zeggen: probeer het eens groter aan te pakken. Reageren
FerryN Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ter correctie: het zijn 142 frames, geen 143 Ontopic, het is simpel, maar toch wel leuk gemaakt, en is weer wat anders. Je kunt proberen om meer dingen te doen etc. Kutgw! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.