Morph1 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 hallo, ik wil beginnen met een gang wars, ik weet hoe het moet ik heb alleen nog problemen met die coördinaten ik weet nou nog steeds niet goed wat de Max X, Max Y, Min X en Min Y zijn, volgens mij is de Max X in het vierkant rechts-onderin, Max Y rechts-bovenin, Min X links-onderin en Min Y links-bovenin. kan iemand even zeggen of het klopt want als ik de Min X en de Min Y van de ene Gang Zone verbind met de Max X en Max Y van de andere Gangzone, hoort de andere gangzone (volgens mijn techniek XD) aan de linkerkant van de eerste Gangzone te komen, maar hij komt eronder:S als iemand dit wel goed weet wil diegene dat dan even zeggen, heel erg bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Even een plannetje getekend: Minimum X en Y zijn in de linkeronderhoek, maximum X en Y in de rechterbovenhoek. Reageren
Morph1 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Even een plannetje getekend: Minimum X en Y zijn in de linkeronderhoek, maximum X en Y in de rechterbovenhoek. huh? maar de linker-bovenhoek en de rechter-onderhoek moeten dan toch ook wat zijn:S Reageren
Morph1 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) maar als je dus Army1 en Army2 heb en army 1 staat er al, dan moet je de Max XY van Army 2 hetzelfde maken als de Min XY van Army 1, dan hoort army 2 toch links van Army 1 te staan???, bij mij staat ie eronder:? Bewerkt: 5 augustus 2009 door Morph1 Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Kijk, ga naar je bureaublad of in Paint en teken een rechthoek met je muis, Dan snap je meteen wat ik bedoel. PC's zijn slim genoeg om de zijden van een rechthoek te berekenen mits de stelling van Pythagoras. Reageren
Morph1 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Kijk, ga naar je bureaublad of in Paint en teken een rechthoek met je muis, Dan snap je meteen wat ik bedoel. PC's zijn slim genoeg om de zijden van een rechthoek te berekenen mits de stelling van Pythagoras. oke, daar snap ik dus nix van XD, maar als je bijvoorbeeld Army heb: Army = GangZoneCreate(2645.927, -2724.066, 2790.435, -2345.083); en Army2: Army2 = GangZoneCreate(2505.222, -2708.275, 2645.927, -2337.187); wat moet je dan in Army2 veranderen om hem precies tegen Army aan te krijgen zonder naadje of overlapping??? (codes gemaakt met X-treme vehicle plotter) Bewerkt: 5 augustus 2009 door Morph1 Reageren
Morph1 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 laat maar, ik weet het al this topic is closed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.