PietMachine Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 howdy hoo peeps... ik zag alleen deze topic over technische problemen en niet iets voor een xbox... kan ook dat ik verkeerd heb gekeken iig, ik heb het probleem dat als ik online gta IV wil spelen, dat hij soms zegt: disconected from game session, returning to single player. en ik irriteer me hier mateloos aan. kan iemand vertellen wat het probleem is? alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XTR17 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Sinds gister ook drie keer gehad op de PS3 Terwijl ik gewoon internet heb, hij zegt dan steeds dat de internetkabel niet is aangesloten. Speel ik met de PC op GTA4 en heb ik nergens last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PietMachine Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 BUMP T___T ik d8 dat dit forum je hielp met problemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Niet iedereen zit 24/7 achter de PC. Maar ik denk 99% procent zeker een router/modem die too strict is. Zoek, en gij zult hier 100-en topics, vragen, en antwoorden op vinden. Bewerkt: 5 augustus 2009 door Sentasi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PietMachine Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 weet verder meschien iemand een oplossing hiervoor? want gister deed die het weer normaal... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 het ligt aan je internet ik heb het ook wel eens gehad er niks om je zorgen over te maken @rustig de mensen zijn niet altyd beschikbaar he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.