NickOwnage Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Rate & Tips welkom. Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 tja beetje eentonig en niet echt een mooi effect. Je kan beter als je neon wilt een plaatje maken met brush en die brudh geef je dan een gloed. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik vind het ook niet zo mooi, nogal veel felle kleuren bij elkaar. Lelijke achtergrond kleur ook wel vind ik. Anders moet je gewoon bij je afbeeldingen met innerglow en outerglow werken, dan krijg je ook neonlicht en heb je een veel beter effect. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik heb geen brush, geen innerglow en geen outerglow op mijn Photoshop Elements uit 1998 Reageren
Wienish Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Zie ik daar hoela-hoeps? Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) En vibrators! Alleen de klepjes voor de batterijen zitten er niet op, kijk maar... de gaten zijn open EDIT: Ik zie nu dat er zelfs geen batterijen in zitten! O.o Sorry, maar dat vind ik geen stijl... Bewerkt: 6 augustus 2009 door Bellic Reageren
Think Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Eerst oefen en dan pas beginnen showen (tip) Reageren
-Stan- Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik zou de lichten wat feller maken en een betere achtergrond. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Jongens, stop. Als je weet dan zijn dit geen lampjes. 1. Die hoelahoeps zijn armbandjes die als je gaat schudden licht geven, er zit dus een stof in die het licht veroorzaakt. 2. Er zitten geen batterijen in, zie nummertje 1. Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Probeer nieuwe photoshop te vinden en probeer daar mee te brushen enzo. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Zie mijn sig voor nadere info. Reageren
Wienish Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Zie mijn sig voor nadere info. Over je sig, hij is 25kB te groot kerel Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik vind het precies een te kleurrijke boel, de neonlichtjes moeten feller afscheiden van de achtergrond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.