SNIPER44 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Hey, Ik heb even bezig gezeten met photoshop en heb deze sig gemaakt over Dekaron (MMORPG spel) rate & comment plz edit: Kijk niet naar de zwarte randen op het mannetje, heb deze over het hoofd gezien en ik zag het nu juist pas. Bewerkt: 4 augustus 2009 door SNIPER44 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 De afbeelding en de tekst zijn best goed gelukt, maar de render bij de render is het mis gegaan. Je kan heel duidelijk zien dat hij geplakt is en hij heeft een lage kwaliteit. 6/10 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 De afbeelding en de tekst zijn best goed gelukt, maar de render bij de render is het mis gegaan. Je kan heel duidelijk zien dat hij geplakt is en hij heeft een lage kwaliteit. 6/10 Ik moet nog veel oefenen. Reageren
7ulian Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik vind hem zo slecht nog niet. Die lage kwaliteit valt best mee en je ziet het alleen bij die zwarte blokjes waar je het zelf al over dat het een redner is die erin geplaatst is. Wat ik vooral leuk vind is dat de achtergrond wel mooi bij het figuur past, het heeft een koele sfeer, de kleuren zijn goed en passen bij de glans op het harnas. Probeer alleen de render niet in het midden te zetten, maakt het interessanter. 8 / 10 Reageren
-Stan- Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik vind dat kleuren goed passen bij het mannetje en een MMORPG. Alleen zou ik de glitters op het mannetje weglaten. maar voor de rest vind ik hem goed gelukt . Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Bedankt jongens, zal ik later rekening mee houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.