Jump to content

GTA IV Start niet op


RickDe

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb vanmiddag GTA IV gekocht (in de winkel uiteraard).

Voorheen speelde ik GTA minder legaal, weliswaar zonder euvels.

De problemen zijn begonnen toen ik me key wou invoeren en dergelijke.

Dat pakte blijkbaar niet zo goed met de crack enzo.

Ik heb toen maar besloten de game compleet de verwijderen, RGSC en Windows Live incluis.

Als de game volledig geïnstalleerd is druk ik in RGSC op Play en GTA IV besluit vervolgens om

niet op te starten. Gedurende een paar seconden wordt deze indruk wel gewekt doordat me muis

in een zandlopertje verandert. Als ik dan in task manager kijk zie ik dat LaunchGTAIV.exe verandert

in LaunchGTAIV_activation.exe binnen de seconde. Eerst is er nog wat CPU gebruik maar naderhand niks meer,

gewoon nul. Ondertussen heb ik de game al meermaals herinstalleerd, helaas zonder resultaat.

Ik heb het hele web al afgespeurd maar nergens vind ik een concrete aanpak hoewel er blijkbaar meer

mensen zijn met dit probleem. Oohja, ik heb al proberen te patchen.

Alvast bedankt,

Rick

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb vanmiddag GTA IV gekocht (in de winkel uiteraard).

Voorheen speelde ik GTA minder legaal, weliswaar zonder euvels.

De problemen zijn begonnen toen ik me key wou invoeren en dergelijke.

Dat pakte blijkbaar niet zo goed met de crack enzo.

Ik heb toen maar besloten de game compleet de verwijderen, RGSC en Windows Live incluis.

Als de game volledig geïnstalleerd is druk ik in RGSC op Play en GTA IV besluit vervolgens om

niet op te starten. Gedurende een paar seconden wordt deze indruk wel gewekt doordat me muis

in een zandlopertje verandert. Als ik dan in task manager kijk zie ik dat LaunchGTAIV.exe verandert

in LaunchGTAIV_activation.exe binnen de seconde. Eerst is er nog wat CPU gebruik maar naderhand niks meer,

gewoon nul. Ondertussen heb ik de game al meermaals herinstalleerd, helaas zonder resultaat.

Ik heb het hele web al afgespeurd maar nergens vind ik een concrete aanpak hoewel er blijkbaar meer

mensen zijn met dit probleem. Oohja, ik heb al proberen te patchen.

Alvast bedankt,

Rick

Welkom op het forum RickDe! :Y

Ik heb even de zoekfunctie gebruikt en heb dit topic gevonden. De topicstarter had de game ook eerst gedownload en misschien heeft jouw probleem dezelfde oorzaak. Probeer het eens met de instructies van TaartJJ. :)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...