RickDe Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Hallo, Ik heb vanmiddag GTA IV gekocht (in de winkel uiteraard). Voorheen speelde ik GTA minder legaal, weliswaar zonder euvels. De problemen zijn begonnen toen ik me key wou invoeren en dergelijke. Dat pakte blijkbaar niet zo goed met de crack enzo. Ik heb toen maar besloten de game compleet de verwijderen, RGSC en Windows Live incluis. Als de game volledig geïnstalleerd is druk ik in RGSC op Play en GTA IV besluit vervolgens om niet op te starten. Gedurende een paar seconden wordt deze indruk wel gewekt doordat me muis in een zandlopertje verandert. Als ik dan in task manager kijk zie ik dat LaunchGTAIV.exe verandert in LaunchGTAIV_activation.exe binnen de seconde. Eerst is er nog wat CPU gebruik maar naderhand niks meer, gewoon nul. Ondertussen heb ik de game al meermaals herinstalleerd, helaas zonder resultaat. Ik heb het hele web al afgespeurd maar nergens vind ik een concrete aanpak hoewel er blijkbaar meer mensen zijn met dit probleem. Oohja, ik heb al proberen te patchen. Alvast bedankt, Rick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Hallo,Ik heb vanmiddag GTA IV gekocht (in de winkel uiteraard). Voorheen speelde ik GTA minder legaal, weliswaar zonder euvels. De problemen zijn begonnen toen ik me key wou invoeren en dergelijke. Dat pakte blijkbaar niet zo goed met de crack enzo. Ik heb toen maar besloten de game compleet de verwijderen, RGSC en Windows Live incluis. Als de game volledig geïnstalleerd is druk ik in RGSC op Play en GTA IV besluit vervolgens om niet op te starten. Gedurende een paar seconden wordt deze indruk wel gewekt doordat me muis in een zandlopertje verandert. Als ik dan in task manager kijk zie ik dat LaunchGTAIV.exe verandert in LaunchGTAIV_activation.exe binnen de seconde. Eerst is er nog wat CPU gebruik maar naderhand niks meer, gewoon nul. Ondertussen heb ik de game al meermaals herinstalleerd, helaas zonder resultaat. Ik heb het hele web al afgespeurd maar nergens vind ik een concrete aanpak hoewel er blijkbaar meer mensen zijn met dit probleem. Oohja, ik heb al proberen te patchen. Alvast bedankt, Rick Welkom op het forum RickDe! Ik heb even de zoekfunctie gebruikt en heb dit topic gevonden. De topicstarter had de game ook eerst gedownload en misschien heeft jouw probleem dezelfde oorzaak. Probeer het eens met de instructies van TaartJJ. Bewerkt: 4 augustus 2009 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RickDe Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Ja dat topic had ik ook al gevonden Heb CC cleaner al gebruikt daarstraks maar zal het nog eens proberen en daarna eens rebooten en dergelijke. I'll let you know. Bedankt trouwens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.