Jump to content

Wat mis je in GTA IV?


MidnightMayhem

Recommended Posts

Ik heb niks gevonden via zoek-knop, dus hier dan :



Wat mis je in GTA IV?

Ik mis wel enkele dingetjes :

1. Realistischere schade aan de auto's. Ik vind ze wel realistisch, maar het lijkt net alsof de kar klei is en uitgerokken kan worden. op 'n keer was m'n nummerplaat echt héél groot geworden.

2. De mogelijkheid om je hoed of bril op te rapen. Kun je je realiseren hoe pissed ik ben wanneer die klojo weer op m'n maag rijd?

3. Meer kleren. Kleren zijn héél beperkt, waarschijnlijk door de beperktheid op de schijfjes van de XBrol.

4. Meer wapens. Ik wil hell meer wapens!

Post hier wat jij ook mist.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • ericthuis

    8

  • wesley123

    5

  • Nissan

    5

1. Tuning van je auto. Ik hoop echt dat Rockstar aan een DLC voor Streetrace bezig is.

2. Op de PS3 mis ik de mogelijkheid om een eigen radiostation te maken :puh:

3. Eigen gang opstarten en de gangwars waren wel leuk geweest (vond ik het einige leuke aan GTA SA).

4. De tattoos mis ik ook wel.

5. Ook zal het leuk zijn als de personen zoals Roman gewoon dor libercity lopen enz. Dat je Roman ook in de safehouses tegenkomt zonder een 'date' of missie.

Bewerkt: door XTR17
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de co-op optie wat Saints row 2 heeft, kleding keuze en een custom match "search" optie voor als je online speelt. Nu zul jij host moeten worden, wil je een match hebben naar jouw smaak. Met een search optie, kun je aangepast zoeken, zoals Killzone 2 dat heeft. ^_^ Dat zou voor mij héél wat schelen...

Verder vind ik het een goed spel.

Link to comment
Delen op andere websites

off topic: waren hier al niet meer topics over geweest?

on topic:

Meer kleding voornamelijk.

Meer uitgaansmogelijkheden, entertainment mogelijkheden, ik vind het spijtig dat je niet in een discotheek kan.

Betere optimizing voor de pc.

Meer zij-missies, zoals de brandweer-missies en de taxi-missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je de auto's wat beter kan besturen met stuurwiel, dat de graphics meer eruit zagen zoals GTA SA maar dan beter, het hoeft van mij niet zo perfect, ik vond GTA SA lekkerder gamen en vliegtuigen, IK WIL VLIEGTUIGJES :7

Link to comment
Delen op andere websites

off topic: waren hier al niet meer topics over geweest?

on topic:

Meer kleding voornamelijk.

Meer uitgaansmogelijkheden, entertainment mogelijkheden, ik vind het spijtig dat je niet in een discotheek kan.

Betere optimizing voor de pc.

Meer zij-missies, zoals de brandweer-missies en de taxi-missies.

met de zoekfunctie niks gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Viegtuigen, een uitgebreider assortiment aan motors, boten en natuurlijk helicopters.

Verder mis ik ook dat je gebouwen kunt vernietigen, of tenminste in brand kunt zetten. Of echt real-life functies zoals sneeuw overstromingen etc.

Ook mis ik dat je niet alleen voor de politie kunt werken, maar ook voor `Brandweer, parametics en taxi's

En auto's kopen of misschien verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Viegtuigen, een uitgebreider assortiment aan motors, boten en natuurlijk helicopters.

Verder mis ik ook dat je gebouwen kunt vernietigen, of tenminste in brand kunt zetten. Of echt real-life functies zoals sneeuw overstromingen etc.

Ook mis ik dat je niet alleen voor de politie kunt werken, maar ook voor `Brandweer, parametics en taxi's

En auto's kopen of misschien verkopen.

ja dat zal wl komen in gta 5 zzeker ? hopelijk ja dat mis ik ook nog niet echt aan gedacht overstromingen zou wel cool zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Viegtuigen, een uitgebreider assortiment aan motors, boten en natuurlijk helicopters.

Verder mis ik ook dat je gebouwen kunt vernietigen, of tenminste in brand kunt zetten. Of echt real-life functies zoals sneeuw overstromingen etc.

Ook mis ik dat je niet alleen voor de politie kunt werken, maar ook voor `Brandweer, parametics en taxi's

En auto's kopen of misschien verkopen.

ja dat zal wl komen in gta 5 zzeker ? hopelijk ja dat mis ik ook nog niet echt aan gedacht overstromingen zou wel cool zijn :D

Is wel nogal moeilijk te verwezenlijken en is dit dan Random?

Ik zie me al rijden, Radio:'heavy rainfall caused floods around the ... River'

Zie ik me daar al door een golf met auto en al platgeduwt worden tegen een muur ofzo,

ja zou nogal ergernissen veroorzaken :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Viegtuigen, een uitgebreider assortiment aan motors, boten en natuurlijk helicopters.

Verder mis ik ook dat je gebouwen kunt vernietigen, of tenminste in brand kunt zetten. Of echt real-life functies zoals sneeuw overstromingen etc.

Ook mis ik dat je niet alleen voor de politie kunt werken, maar ook voor `Brandweer, parametics en taxi's

En auto's kopen of misschien verkopen.

ja dat zal wl komen in gta 5 zzeker ? hopelijk ja dat mis ik ook nog niet echt aan gedacht overstromingen zou wel cool zijn :D

Is wel nogal moeilijk te verwezenlijken en is dit dan Random?

Ik zie me al rijden, Radio:'heavy rainfall caused floods around the ... River'

Zie ik me daar al door een golf met auto en al platgeduwt worden tegen een muur ofzo,

ja zou nogal ergernissen veroorzaken :7 .

Ze zouden natuurlijk ook overstromingen kunnen doen op 1 bepaald gebied, eiland.

en dan ingame iedere 10 á 20 dagen + Random.

Maar dan ook iedere keer een ander waterlevel etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zouden natuurlijk ook overstromingen kunnen doen op 1 bepaald gebied, eiland.

en dan ingame iedere 10 á 20 dagen + Random.

Maar dan ook iedere keer een ander waterlevel etc.

Nog zoiets lollig, je rijdt langs een berg omhoog, vulkaanuitbarsting :7 , platgebrand autootje.

Of je vliegt met een vliegtuig, tornado :7 .

Je denkt een Stuntfilmpje te doen, aardschok, gat voor je in de grond :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...