Jump to content

Wat mis je in GTA IV?

MidnightMayhem

Recommended Posts

Ze zouden natuurlijk ook overstromingen kunnen doen op 1 bepaald gebied, eiland.

en dan ingame iedere 10 á 20 dagen + Random.

Maar dan ook iedere keer een ander waterlevel etc.

Nog zoiets lollig, je rijdt langs een berg omhoog, vulkaanuitbarsting :7 , platgebrand autootje.

Of je vliegt met een vliegtuig, tornado :7 .

Je denkt een Stuntfilmpje te doen, aardschok, gat voor je in de grond :7 .

Ja inderdaad,

Ik vindt dat ze daar bij de nieuwe gta wel rekening mee moeten houden :puh:

Delen op andere websites

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

13

• ericthuis

8

• wesley123

5

• Nissan

5

Ze zouden natuurlijk ook overstromingen kunnen doen op 1 bepaald gebied, eiland.

en dan ingame iedere 10 á 20 dagen + Random.

Maar dan ook iedere keer een ander waterlevel etc.

Nog zoiets lollig, je rijdt langs een berg omhoog, vulkaanuitbarsting :7 , platgebrand autootje.

Of je vliegt met een vliegtuig, tornado :7 .

Je denkt een Stuntfilmpje te doen, aardschok, gat voor je in de grond :7 .

Ja inderdaad,

Ik vindt dat ze daar bij de nieuwe gta wel rekening mee moeten houden :puh:

Zoiets als ze nu ook bij de game 'Fuel' hebben bedoelen jullie? :eten:

Lijkt me leuk ^_^

Delen op andere websites

Hoeren naar je safehouse nemen. :Y

Zat namelijk in de pre-release versie van GTA IV:

grand-theft-auto-iv-20080425114826782-000.jpg

Jaah, zo dom dat dit er ook niet inzit.

Wat ze van mij er eventueel nog in kunnen doen is wat meer variatie in motorfietsen. :)

En ivm met die overstromingen ect, Ik denk dat die dingen voor veel ergenernis kunnen zorgen.

En als je al met vb sneeuw ofzo gaat werken dan moet je ook al met seizoenen gaan werken.

En dat zie ik niet zitten, zit je eerst kei lang in en zonnig spel, dan weer kei lang in de regen, kei lang in de sneeuw en vervolgens nog eens wisselvallig.

Dan vraag je om problemen denk ik dan ...

Delen op andere websites

Hoeren naar je safehouse nemen. :Y

Zat namelijk in de pre-release versie van GTA IV:

grand-theft-auto-iv-20080425114826782-000.jpg

Jaah, zo dom dat dit er ook niet inzit.

Wat ze van mij er eventueel nog in kunnen doen is wat meer variatie in motorfietsen. :)

En ivm met die overstromingen ect, Ik denk dat die dingen voor veel ergenernis kunnen zorgen.

En als je al met vb sneeuw ofzo gaat werken dan moet je ook al met seizoenen gaan werken.

En dat zie ik niet zitten, zit je eerst kei lang in en zonnig spel, dan weer kei lang in de regen, kei lang in de sneeuw en vervolgens nog eens wisselvallig.

Dan vraag je om problemen denk ik dan ...

Om de week een ander seizoen?

Zou toch veel leuker zijn :7 , over de ergernis bij overstromingen en zo heb ik ook voorbeelden,

sneeuw zou zalig zijn ^_^ , Burnout, hangt dat gastje achter je onder de modder ^_^ .

Meer motors heb je in TLaD :Y .

Delen op andere websites

3. Meer kleren. Kleren zijn héél beperkt, waarschijnlijk door de beperktheid op de schijfjes van de XBrol.

In reactie:

Mag ik dit even weerleggen? Wat denk jij dat een kledingstuk kost aan kB's? :schater: De DVD met de game voor de 360 heeft nu ook nog ruimte over, hoor.. :duh: Niet zomaar conclusies trekken graag, eerst ff verifiëren voordat je andere consoles affakkelt. :D

Ontopic:

Ik mis ook een stukje realisme, maar dan aan gameplay: Je baantje voor Roman is de enige realistische, als taxidriver. De rest van de "jobs" zijn crimineel. Het had van mij wel gemogen dat je als keuze ook serieuze baantjes kom aannemen zoals dat bijvoorbeeld in Fable II is geïmplementeerd. In deze game kan je als bijvoorbeeld barman of houthakker aan het werk voor $. In GTA zou barman een goeie mogelijkheid zijn, of vuilnisman, sjouwer in de havens, brandweerman, ik noem maar wat. :Y

Tenslotte speel je de rol van een cynische, sceptische Oostblokker die zijn leven vol geweld achter zich laat in de hoop op een normaal leven in de VS. Gewone baantjes horen helemaal in het plaatje, en verhogen zeker het realisme. :Y Het moet wel een vrije keuze zijn, als optionele sidemission zeg maar. (Het geweld in de storyline past weer bij het afsluiten van het verleden van Niko en de troep die Roman op zijn hals haalt.)

Delen op andere websites

3. Meer kleren. Kleren zijn héél beperkt, waarschijnlijk door de beperktheid op de schijfjes van de XBrol.

In reactie:

Mag ik dit even weerleggen? Wat denk jij dat een kledingstuk kost aan kB's? :schater: De DVD met de game voor de 360 heeft nu ook nog ruimte over, hoor.. :duh: Niet zomaar conclusies trekken graag, eerst ff verifiëren voordat je andere consoles affakkelt. :D

Jij ook niet zomaar conclusies trekken graag, want wat hij zegt is namelijk waar, er was een hoop geschrapt omdat de schijfjes niet genoeg ruimte hadden op de xbox, dat is niks affakkelen, dat is een feit

Delen op andere websites

Ik mis inderdaad de kleding en de auto-tuning ook. ook vind ik het jammer dat er weinig te doen is na de 100% voltooing. zoals in san andreas kon je nog naar de sportschool enzo

ik mis ook hendig dat je niko's haar en figuur niet kan bepalen. en nog een aantal dingen maar heb geen zin meer om te typen :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...