Jump to content

Wat mis je in GTA IV?


MidnightMayhem

Recommended Posts

Ik mis toch ook wel het ruime assortiment van kleding en haar typen. Het leuke in San Andreas was dat je toch aardig verschillende stijlen kon toe passen op CJ. Ik vind ook daarom dat San Andreas toch meer te bieden heeft en wat je naast missies toch langer bezig houdt. Ook de map die een stuk boeiender was, je had niet alleen stad maar ook platteland en wat gebergte, dat heeft toch meer fun om je bezig te houden. Maargoed ja kan niet alles hebben hé :puh: Gta IV overtreft het gewoon kwa realisme en graphics.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • ericthuis

    8

  • wesley123

    5

  • Nissan

    5

daar ben ik compleet mee eens.

nog voor de eerste trailer van gta4 werd door r* zelf gezegt dat er veel interieurs beschikbaar zouden zijn, vrij weinig van gemerkt.

De nieuwe xbox zal wss wel in 1 of 2 jaar komen(dat kreng begint nu behoorlijk oud te worden), dan komt er wss ook een nieuwe gta, dus komt het perfect uit, je gaat mij namelijk niet vertellen dat de volgende xbox geen andere drive krijgt, DVD is te klein en achterhaalt, wat de mogelijkheden vna een hoop spellen verminderd.

Als de xbox nou bijvoorbeeld een Blu Ray drive had, hadden we wss een spel gehad dat voor de pc 30gb groot was, dan was het spel veel uitgebreider.

Wat dacht je dan, de XBOX360 is de eerste Next-Gen console dus is die zowieso

minder goed op het gebied van de driver, wat niet weghoud dat de 360meer geheugen heeft.

Ik verwacht niet dat een volgende generatie consoles, zowel xbox als ps3, een drive voor een cd/DVD/BluRay krijgt. Als er een volgende generatie op de markt komt (en dat is nog niet zeker) ben ik er bijna van overtuigd dat deze niet meer met discs werken, maar met Steam o.i.d. ...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de sfeer het is veel anders dan andreas.

de verdere dingen die ik mis is de vele mogelijkheden uit kleding, tattoo's, naar de kapper,

ik ben echt een custimation freak dus ik wil echt een eigen persoon net als in saints row.

en natuurlijk de gang wars, dat vond ik echt geweldig in SA

maar jammer verder vind ik het fantastisch

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis alle dingen die leuk waren in GTA SA en die dus niet meer in IV zitten. Zoals platteland, mooie blauwe lucht maar vooral het goeie gevoel dat ik kreeg na het spelen van SA.

Zeg pipo :puh: Jij wil midden in een stad als LC/NYC platteland? :7

Ik mis:

- Meer savehouses.. Alhoewel je natuurlijk maar in 1 stad zit, moet je vrij grote afstanden afleggen om bij je huis te komen.

- Misschien hier en daar een kledingstuk erbij..

- Meer motoren ^_^

- En natuurlijk minstens 1 vliegtuig..

:$

Bewerkt: door Cmon1994
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn hier veel mensen die zeggen dat ze vliegtuigen missen, maar ik vind juist van niet. Ik ben al blij dat er helkopters zijn. Want de stad is te klein om met een vliegtuig rond te vliegen. Wel mis ik de customization mogelijkheden. Zoals meer keuze aan kledij, kapper, tattoo's en dergelijk. De game zelf is prachtig maar het mocht nog realistischer. Zoals anderen al zeiden, meer vershillende zijmissies.

De politie mogen ze wel minder realistisch zijn. Want ik krijg al de flikken achter mijn gat als ik gewoon een plastiek bekertje gooi naar iemand zijn kop en dat vind ik wel overdreven.

Meer safehouses vind ik ook. Het is zo'n grote stad. In het middelste stuk heb je maar 1 savehouse tenzij je ee, bepaalde keuze maakt in het spel dan heb jer 2 maar dan nog, ik wil er meer en ook weer de mogelijkheden om het aan te passen. Ze hebben een ingame internet met een fake site op van een soort IKEA, het zou toch tof geweest zijn als je meubilair kon kopen via het internet en andere dingen op andere websites. Je maakt dan een afspraak om te leveren dat gaat dan in je GSM. En dan bellen ze aan en staan ze voor uw deur met een bestelwagen waar je ze het materiaal ziet uitladen. Dat zou tof zijn en realistisch.

Meer weersmogelijkheden. Wat heb je in GTA. Mooi weer, mist en regen en bliksem, waarom geen sneeuw of natuurrampen. Zou het ook niet tof zijn als je GTA opstart in december dat plots LC verandert in een kerstsfeer in een soort van patch. dat zou geweldig zijn. Dit is natuurlijk wel veel gevraagd maar ja het zou tof zijn.

Meer contact met je vrienden. Want voor hetgene dat je maar hebt is er niet veel fun aan te beleven. Bv. je gaat met Roman naar de russische pub, wat gebeurt er, het beeld komt zwart en je staat weer buiten LADDERZAT. Ze zouden je beter naar binnen laten gaan in het café, waar je een plaats kan kiezen waar je gaat zitten en babbelen met je neef en dat je zelf kan kiezen hoeveel je drinkt.

Ik zal stoppen want anders zit ik hier morgen nog ideeën op te sommen.

GTAIV freak

Bewerkt: door GTAIVfreak
Link to comment
Delen op andere websites

Neejoh, gadoor! :) Je noemt goede dingen op vind ik,..

Vooral je ideeën over je eigen meubels enzo kunnen kiezen, het zelf kunnen kiezen hoeveel je drinkt/eet, en verschillende weersomstandigheden vind ik leuk en goed bedacht :)

Staat er met kerst ineens een kerstboom in al je savehouses, en lichtversiering op je huis (en auto?) :tu::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een flinke lap platteland/natuur was het eerste wat ik miste toen ik GTA IV had gekocht. En meer savehouses, vooral omdat ik te weinig plaats heb om m'n speciale auto's te parkeren. In een spel waar zoveel one time cars zitten is dat zwaar irritant.

Ook vervelend is dat alle savehouses in het noorden staan.

Link to comment
Delen op andere websites

kinderen, huisdieren, fietsen :7

Uhmm, een fiets heb je daar wel hoor ;)!!

Geloof je het zelf, een fiets? :dans:

Waarom zouden er geen fietsen zijn;)

Omdat die er niet inzitten :7 ,

trouwens daar is de Engine niet op gemaakt,

ik heb ook liggen nadenken over dit feit hoor,

de hele tijd op die trigger tappen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

kinderen, huisdieren, fietsen :7

Uhmm, een fiets heb je daar wel hoor ;)!!

Geloof je het zelf, een fiets? :dans:

Waarom zouden er geen fietsen zijn;)

Omdat die er niet inzitten :7 ,

trouwens daar is de Engine niet op gemaakt,

ik heb ook liggen nadenken over dit feit hoor,

de hele tijd op die trigger tappen :7 .

Jah, maar ik heb gewoon grote ideeÉn voor GTA

Ik denk ook wel dat de non-interactieve huizen..: (waar je niet inkan)

Dat daar ook mensen inzitten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, maar ik heb gewoon grote ideeÉn voor GTA

Ik denk ook wel dat de non-interactieve huizen..: (waar je niet inkan)

Dat daar ook mensen inzitten :D

Mij lijkt het gewoon leuker dat je overal binnenkan door bvb. een raam of deur te vernielen,

maar ja stel je voor hoe lang ze aan al die Interiors moeten werken :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...