Jump to content

VC MTA servers ;l

Recommended Posts

Geplaatst:

Gezien All Seeing Eye dood is, kun je het nog proberen op internet te zoeken. Paar hints zijn www.game-monitor.com, misschien dat er nog clans zijn met teamspeak servers, dan zou je kunnen kijken aan de hand van www.tsviewer.com, en anders gewoon zoeken op google denk ik...

Geplaatst:

Volgens mij zijn er ook minder MTA servers dan VC:MP servers (MTA SA is nog wel druk), maar MTA VC tegenover VC:MP vind ik persoonlijk VC:MP beter, ook omdat daar nog altijd aan gewerkt wordt en je daar ook nog gewoon de servers in de internetlijst kan vinden(je moet niet op internet kijken) en toch altijd ongeveer 20 servers online (43 of zo is het maximum aan online servers dat ik ook heb gezien).

Nu heb je ook VCO (Vice City Online), die is nog vrij nieuw maar daar heb je ook de mogelijkheid om te mappen.

Als je toch bij MTA wilt blijven dan moet je kijken op links zoals middystyle zei, dan het ip en port invoeren en normaal als je dan op 'play' of zo drukt kan je connecten, maar MTA VC is denk ik nog het minst gebruikt.

Geplaatst:

Wil je dan werkelijk bij MTA:VC blijven, en heb je versie 0.5, dan zou ik misschien wel iets kunnen doen voor je, maar moet je dan ook wel maatjes hebben die mee willen gamen, want dan kan ik mijn lan server omzetten tot online server.

Dit wordt dan wel volgende week, gezien ik momenteel niet thuis ben, en dus niet bij mijn systemen kan komen. vanwege router issues, maar dit is een ander verhaal geheel offtopic.

Maar goed, als je zin hebt om vanaf volgende week MTA:VC v0.5 te willen gamen, meld het me ff via pm of msn, kan ik er volgende week mee aan de slag gaan...

Ik zeg het je wel, MTA:VC algemeen is wel ontzettend lag gevoelig, en als je daar niet tegen kan, tegen stuiterende en zwevende poppetjes, zou je toch echt overgaan naar de middelen wat vice zegt: VC:MP of VC:O, maar daarmee heb ik nog geen ervaring...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...