propje400 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 hoi, ik heb een paar vragen van somige dingen (checkpoint) dit is mijn checkpoint script public EndGame(playerid) { GameTextForAll("~r~ Team Green claimed the red basis! Team green got 2 min to take a position!", 10000, 5); MoveObject( Claimwale,-18.567045, 2255.123291, 127.973816, 5); SetTimer("ResetClaimwale",60000,0); GivePlayerMoney(playerid,2000); GivePlayerMoney(TEAM_GREEN,1000); return 1; } //------------------------------------------------------------------------------------ public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_FELGREEN, "stay on this point untill 20 sec are over, you wil receive 3000$!"); GameTextForAll("~r~ Team Green trying to claim the red basis, kill him for the 20 sec are over!", 10000, 5); SendClientMessageToAll(COLOR_FELRED, "Team Green is trying to claim the red basis, kill/protect him untill the 20 sec are over!"); SendClientMessageToAll(COLOR_FELRED, "Team Green is trying to claim the red basis, kill/protect him untill the 20 sec are over!"); SetPlayerColor(playerid,COLOR_FELGREEN); endgametimer = SetTimer("EndGame", CP_TIME*1000, false); return 1; } //--------------------------------------------------------------------------------- public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { SendClientMessageToAll(COLOR_FELRED, "Team Red succesfully stopped the claim!"); KillTimer(endgametimer); return 1; } SetTeamPos(2,45.8186,2255.1628,124.7821); ik krijg error 017: undefined symbol "SetTeamPos" en als de speler van het checkpoint af loopt stop hij wel met claime, maar als hij dood gaat niet, wat moet ik hierin veranderen? dus eigelijk wat is wil is een checkpoint waarbij de 20 sec moeten wachten voor dat ze het hebben, en als ze het hebben dat bv team green naar hun spawn wordt geteleporteert zonder dat ze hun wapens verliezen, en als extra zou het ook wel cool zijn als iemand het script van een afteler weet , dus dat er komt te staan, 20, 19, 18.... alvast bedankt Reageren
Morph1 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) bovenaan het script "new SetTeamPos;" (zonder de kommahaakjesdinges) dan is die error weg Bewerkt: 5 augustus 2009 door Morph1 Reageren
propje400 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 bovenaan het script "new SetTeamPos;" (zonder de kommahaakjesdinges)dan is die error weg werkt niet Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 stock SetTeamPos(teamid, Float:x, Float:y, Float:z) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(gTeam[i] == teamid) { SetPlayerPos(i, x, y, z); } } return 1; } Dit zou het SetTeamPos geval moeten oplossen. Van dat dood gaan weet ik niet, want je gaat toch uit het checkpoint als je dood gaat .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.