Jump to content

GTA IV save game


shredder23

Recommended Posts

Hallo

ik heb onlangs mijn pc ge formateerd en de save games van gta4 ergens opgeslagen

nu heb ik gta terug opnieuw geinstalleerd een probeerde de save games terug te zette waar ik ze vond maar nadat ik ze probeerde te laden werkte dit niet. Ik heb ook het gta save game wraper geprobeerd maar dit werkte ook niet.

de file van xlife heb ik niet opgeslagen. (Wist niet dat dat ook moest. )

als iemand hetzelfde probleem had zeg dan je oplossing aub

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

ik heb onlangs mijn pc ge formateerd en de save games van gta4 ergens opgeslagen

nu heb ik gta terug opnieuw geinstalleerd een probeerde de save games terug te zette waar ik ze vond maar nadat ik ze probeerde te laden werkte dit niet. Ik heb ook het gta save game wraper geprobeerd maar dit werkte ook niet.

de file van xlife heb ik niet opgeslagen. (Wist niet dat dat ook moest. )

als iemand hetzelfde probleem had zeg dan je oplossing aub

Welkom op GTAForum, shredder!

Waarschijnlijk lukte het niet omdat je een paar dingen die nodig waren niet gedaan hebt. Download eerst de Savegame Wrapper. Eerst plaats je xlive.dll in je GTA IV-map. Standaard is dit hier:

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\

Ook CopyXLiveResources.exe zet je in je GTA IV-map. Voer het uit en daarna mag je het verwijderen. Zet je savegame in je User Folder. (Als deze er niet is speel je GTA IV met een offline account en speel je de eerste missie.)

Voor XP is dat deze folder:

C:\Documents and Settings\ [Jouw naam] \Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\user_e00000xxxxxxxxxx

Voor Vista is dat deze folder:

C:\Gebruikers\ [Jouw naam] \AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e00000xxxxxxxxx/code] 

Kopieer eerst je savegames en verplaats dan de bestaande savegames. [u][color=#ff0000]Backup ze eerst!!![/color][/u]

Speel dan GTA IV en druk ja op de verschijnende boodschap.

Veel succes! :Y

[color=#ff8c00](Alle informatie heb ik uit dit topic gehaald)[/color]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...