santy Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 hallo kunnen jullie mij meschien helpen met de ferarie enzo ik heb alles al gedaan met de img tool maar waar staat die auto nou weten jullie het meschien ik niet nou alvast hartstikke bedankt Reageren
Wauzie Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Voor welke wagen heb je hem erin gezet? Infernus of Cheetah? Reageren
santy Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 hoe bedoel je ik heb banshee ?? Reageren
santy Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 hee ik dee gewoon de banshee weg dff en de txd en toen voegde ik de enzo map toe en roen drukte ik op add en vind ik hem niet Reageren
santy Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 hee maar ik dee de img tool en verwijderden de banshee txd en de dff maar wat moet ik dan met de cheetah of de infernus doen Reageren
Gino Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) hij staat vlakbij het ziekenhuis daar ergens staat een gebouw waar je ook een pcj600 kan vinden weet je wel daar is ook een trap en daar kan je een unique jump mee halen.. en met de cheetah en infernus hoef je niks te doen wauzie wou alleen weten welke auto hij vervangde Bewerkt: 3 juni 2005 door Only_Gino Reageren
santy Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 oke tnx bedankt voor je hulp Reageren
Eclipse Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 @Santy: Gelieve niet te dubbelposten maar gebruik de edit-knop om je bericht aan te passen. Reageren
santy Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 hallo ben ik weer welk eiland is de ferrari enzo 1 of 2 Reageren
santy Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 weet iemand waar de ferrari enzo in vice city is heb hem al gedowload en in de img tool gedaan hij toch ergens bij het zieken huis maar wwr precies alvast bedankt!!!!! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) Santy'--- wat zei Eclipse nou precies boven jou bericht. Dat je niet mocht Dubbelposten. En dan doe je het weer. Gebruik de EDIT knop daarvoor. Als je het weer doet maak je kans erop dat je een waarschuwing krijgt. Dus pas goed op. Bewerkt: 3 juni 2005 door Mazzeltje Reageren
santy Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) wat is dit gaat er nog iemand mij helpen ik zit al 2 uer tewachten op een andwoord weet iemand waar de ferrari enzo staat Bewerkt: 3 juni 2005 door santy Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Als je de banshee hebt vervangen door de fereari enzo, moet je op zoek gaan naar een plek waar normaal een banshee staat. Voor zover ik weet zijn dat twee plekken, de makkelijkste is deze: De andere banshee staat bij een villa op star-island, schuin tegenover de Diaz /vercetti mansion, maar dan moet je starisland dus al wel open gespeeld hebben. Reageren
santy Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) ik heb nu nog een probleem steeds als ik dicht bij in de buurt ben bij de enzo zegt mijn computer piep en loopt vast en zegt dan unhandled exeption: c0000005 at address: 00541109 wat moet ik er aan doen kan iemand mij daarmee helpen ik snap er niks van Bewerkt: 4 juni 2005 door santy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.