Arjen Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 ik heb nu nog een probleem steeds als ik dicht bij in de buurt ben bij de enzo zegt mijn computer piep en loopt vast en zegt dan unhandled exeption: c0000005 at address: 00541109 wat moet ik er aan doen kan iemand mij daarmee helpen ik snap er niks van Dan heb je de auto niet goed vervangen, of het bestand is te groot, of het ligt aan je VC, of het ligt aan een ander iets waar ik niet van weet wat het is. Pak je backup files, als je die hebt, en vervang het opnieuw. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 ik heb nu nog een probleem steeds als ik dicht bij in de buurt ben bij de enzo zegt mijn computer piep en loopt vast en zegt dan unhandled exeption: c0000005 at address: 00541109 wat moet ik er aan doen kan iemand mij daarmee helpen ik snap er niks van Dan heb je de auto niet goed vervangen, of het bestand is te groot, of het ligt aan je VC, of het ligt aan een ander iets waar ik niet van weet wat het is. Pak je backup files, als je die hebt, en vervang het opnieuw. dat backuppen zal ie wel niet gedaan hebben Reageren
Gino Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 dan is er wat verkeerd gegaan .. ik weet niet wat maar je hebt iets verkeerd gedaan Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 @Only_gino & DJ-gta, Dit is een topic om het probleem van iemand op te lossen, en dan zit niemand te wachten op jullie reacties, die verder niet bijdragen aan de oplossing van het probleem. Hou dit een beetje in de gaten, je hoeft niet te posten als je niets te vertellen hebt... @santy, Zoals MClaw ook al zei, heb je waarschijnlijk iets niet goed gedaan bij de installatie. Loop nog eens een keer door de readme file, om te kijken of je echt niet iets vergeten bent. Iets anders wat nog zou kunnen helpen is om in IMG-tool een keer "rebuild archive" te doen. Reageren
Gino Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 @patrickw ik snap er nix van :blink: :blink: er stond nog helemaal niks en nu staat Mclaw & Dj-gta boven me ik snap er niks van :blink: Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 @patrickwik snap er nix van :blink: :blink: er stond nog helemaal niks en nu staat Mclaw & Dj-gta boven me ik snap er niks van :blink: Waarschijnlijk heb je toen alleen de eerste pagina van dit topic gelezen, want de reacties van MClaw en DJ-gta staan op de tweede pagina, net als jij en ik nu... maar ontopic nu...... Reageren
*M*slipknot2 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 santy heb je bij ing tool wel rebuild archive Reageren
Gino Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 santy als ik jou was zou ik het nog een keer proberen en als je ergens aan gerommelt heb dit keer niet doen Reageren
santy Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) ja sorry dat ik niet antwoorden ik wist niet dat er een tweede pagina was maar iemand die ik ken zegt dat je geen code's moet gebruiken anders doet hij het niet maare wat moet ik nou doen ik heb al vc opnieuw geinsaleerd maar werkt ook niet wat moet ik nou doen iets van de img tool reabilden maar ik snap niet wat jullie daarmee bedoelen Bewerkt: 20 juni 2005 door santy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.