ArticLight Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Hoi menschen, Ik had weer eens zin om wat te kloten (ook al heb ik dat echt heel lang niet gedaan). Nee, ik ben geen pro-graphicus, nee ik heb er niet heel veel werk ingestoken, maar het resultaat vind ik mooi. En ja, ze zijn te groot. I know. De gitarist is overigens Ian D'Sa van Billy Talent. Bewerkt: 5 augustus 2009 door ArticLight Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind die tweede wel heel mooi! Ik vind dat je wel je best hebt gedaan! PS: ze zijn inderdaad te groot, maar je mag zo groot als je maar wilt van afbeeldingen plaatsen! Alleen niet zo groot in een handtekeningveld! Cijfer: 8/10 Bewerkt: 5 augustus 2009 door GTA-TOM Reageren
ArticLight Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind die tweede wel heel mooi! Ik vind dat je wel je best hebt gedaan!PS: ze zijn inderdaad te groot, maar je mag zo groot als je maar wilt van afbeeldingen plaatsen! Alleen niet zo groot in een handtekeningveld! Thanks voor je rate, maar iets uitgebreider mag wel. En ik loop hier nu wel lang genoeg rond om te weten hoe groot je sig mag zijn. Iemand anders die z'n mening wil geven? Bewerkt: 5 augustus 2009 door ArticLight Reageren
1974 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ze zien er mooi uit, erg vel en levendig, voor niet veel werk heeft het toch een mooi resultaat, 9/10 . Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 heel erg vet! Mooie kleuren gebruikt! Maar toch vind ik die tekst een afknapper. Ik zou hem niet in een hoekje zetten, maar meer in de signature. Ook het lettertype en de kleur zijn niet mooi. 8.5/10 Reageren
ArticLight Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 *Bump* Iemand anders nog wat te zeggen? En bedankt 1973 en GwnHugo, over de tekst ben ik ook niet zo tevreden, maar ik hou niet zo van die opvallende teksten in een sig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.