GwnHugo Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Type:signature Stijl:grof, fallout 3, Grootte: maakt niet uit; als het maar binnen de eisen van het forum is Afbeelding:afbeelding 1 Tekst: Hugo, in fallout 3 stijl Rand:1px zwart Kleuren:zwart-wit Render (optioneel):render 1 Extra (optioneel): Graag met wat effecten erin. Ik zou het anders net zo goed zelf gedaan kunnen hebben. Type:avatar Stijl:grof, fallout 3 Grootte:64x64 Afbeelding:afbeelding2 graag alleen het gezicht Tekst:Hugo Rand:1px zwart Kleuren:zwart-wit Render (optioneel):- Extra (optioneel): ook hierin wat mooie effecten. alvast bedankt, hugotje112
Silver-Blade Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Type:signatureStijl:grof, fallout 3, Grootte: maakt niet uit; als het maar binnen de eisen van het forum is Afbeelding:afbeelding 1 Tekst: Hugo, in fallout 3 stijl Rand:1px zwart Kleuren:zwart-wit Render (optioneel):render 1 Extra (optioneel): Graag met wat effecten erin. Ik zou het anders net zo goed zelf gedaan kunnen hebben. Type:avatar Stijl:grof, fallout 3 Grootte:64x64 Afbeelding:afbeelding2 graag alleen het gezicht Tekst:Hugo Rand:1px zwart Kleuren:zwart-wit Render (optioneel):- Extra (optioneel): ook hierin wat mooie effecten. alvast bedankt, hugotje112 Ik probeer wel ff iets
GwnHugo Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Type:signatureStijl:grof, fallout 3, Grootte: maakt niet uit; als het maar binnen de eisen van het forum is Afbeelding:afbeelding 1 Tekst: Hugo, in fallout 3 stijl Rand:1px zwart Kleuren:zwart-wit Render (optioneel):render 1 Extra (optioneel): Graag met wat effecten erin. Ik zou het anders net zo goed zelf gedaan kunnen hebben. Type:avatar Stijl:grof, fallout 3 Grootte:64x64 Afbeelding:afbeelding2 graag alleen het gezicht Tekst:Hugo Rand:1px zwart Kleuren:zwart-wit Render (optioneel):- Extra (optioneel): ook hierin wat mooie effecten. alvast bedankt, hugotje112 Ik probeer wel ff iets alvast bedankt! hugo
NickOwnage Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Hugo, misschien kan ik ook wel ff een Avatar voor je proberen. Ik weet niet of ik er een rand om kan krijgen maar ik kijk wel ff. Edit: Ik krijg alleen dikke randen erom heen. Sorry. Edit 2: Hij is 64x50 geworden. Edit 3:: Dit is hem geworden: Bewerkt: 5 augustus 2009 door NickOwnage
Silver-Blade Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Hier is de sig V1: V2: (met render) V3: (oranje lucht) V4: (met render en oranje lucht) Ik zal ook maar aan de avatar beginnen EDIT: Hier issie dan Omdat het zo'n klein plaatje is, wordt hij nogal onduidelijk als ik er teveel effecten overheen gooi. Ik vind hem wel geslaagd Veel plezier ermee Bewerkt: 5 augustus 2009 door Bellic
GwnHugo Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Hier is de sig V1: V2: (met render) V3: (oranje lucht) V4: (met render en oranje lucht) Ik zal ook maar aan de avatar beginnen EDIT: Hier issie dan Omdat het zo'n klein plaatje is, wordt hij nogal onduidelijk als ik er teveel effecten overheen gooi. Ik vind hem wel geslaagd Veel plezier ermee Heel erg bedankt voor de signature en de avatar! er mag een slotje op Bewerkt: 5 augustus 2009 door GwnHugo
Recommended Posts