Jorismartens Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Dit is het probleem: mijn Liberty City, van bovenaf bekeken. Ik zie geen een gebouw of weg... Ik weet géén raad om het te helpen Bewerkt: 5 augustus 2009 door Jorismartens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 niet genoeg videogeheugen... Wat zijn je specs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) niet genoeg videogeheugen...Wat zijn je specs? Windows Vista... geheugen 2046MB RAM Rest komt later miss omdat ik niet weet WAAR ik de rest kan vinde op Vista EDIT: miss dat het wel lukt ALS ik een paar spellen weg doe, zoals GTA San Andreas Bewerkt: 5 augustus 2009 door Jorismartens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 typ bij vista in de zoekbalk 'dxdiag' en druk op enter. Dan krijg je de pc-informatie, van de processor. Klik op beeldscherm voor de videokaartspecs. Zet alles hier even neer, maar waarschijnlijk is je pc niet goed genoeg. En dan helpt een paar spellen verwijderen niet hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 typ bij vista in de zoekbalk 'dxdiag' en druk op enter. Dan krijg je de pc-informatie, van de processor. Klik op beeldscherm voor de videokaartspecs. Zet alles hier even neer, maar waarschijnlijk is je pc niet goed genoeg. En dan helpt een paar spellen verwijderen niet hoor. nou als je het hele scherm wilt zien van beeldscherm: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 die 8400 komt tekort, die is ongeveer even goed of iets slechter als de 7900. Wat is je processor? Verder adviseer ik je om de settings zo laag mogelijk te zettne en kiken of daar wel alles goed werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) me processor? Processor: Intel® Core2 CPU 4300 @ 1.80 GHz (2CPUs), ~1.8 GHz Bewerkt: 5 augustus 2009 door Jorismartens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 die is ook precies ana het minimum, kortom het spel zal als dikke poep lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 die is ook precies ana het minimum, kortom het spel zal als dikke poep lopen. ??? wa bedoel je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 dat het spel niet goed zal lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 kun je het fixen? (denk het zelf niet, maar vraag het gewoon, je weet maar nooit) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 door je pc te upgraden, en dan ook direct alles(kast, beeldscherm, drives kun je houden, ook evt je harde schijf) Dit alles gaat voor een echt goede pc toch minimaal 500 euro kosten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik zou voor de lol toch nog even alle patches installeren en de drivers van je videokaart updaten, misschien dat het daarna in ieder geval wel normaal draait. Je zal rond de 20 FPS halen maximaal, maar alles is beter dan dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.