Jump to content

metro


jordir

metro   

95 leden hebben gestemd

  1. 1. gebruik jij de metro ?

    • ja
      16
    • nee
      21
    • soms
      44
    • nee kost te veel
      4
    • nee duurt te lang
      12
    • alleen tijdens missie`s
      5


Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    10

  • jordir

    8

  • Grand Theft Auto TOM

    3

  • jordib12

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ik even terugdenk heb ik de metro nooit gebruikt tijdens óf om naar een missie toe te gaan. Volgens mij heb ik het in het begin een paar keer gebruikt voor de fun (en dan met name de Wanted-Cheat gebruiken in de metro. De metro zal dan op een gegeven moment een noodstop maken waarna je gewoon eventjes moet wachten totdat de politiemannen komen aanrennen en op je gaan schieten zonder dat je doodgaat). Dat zijn nog wel grappige momenten in de metro. Aanrader is om per motor door de metro-tunnels te rijden (pas op voor aankomende metro's :puh:).

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je geen controle hebt naar welk station de Metro rijd, ga ik liever gewoon met een NRG-900 over het spoor rijden :puh:.

Je hebt hier wel inzicht voor nodig Cuban,

daar hangen bordjes voor, als je nu is uit het hoofd leert

hoe die ondergorndse eruitziet kan je gewoon

perfect de trein pakken ^_^ .

Waarom denk je dat ze kleurtjes en cijfers/nummers hebben gekregen?

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je geen controle hebt naar welk station de Metro rijd, ga ik liever gewoon met een NRG-900 over het spoor rijden :puh:.

Je hebt hier wel inzicht voor nodig Cuban,

daar hangen bordjes voor, als je nu is uit het hoofd leert

hoe die ondergorndse eruitziet kan je gewoon

perfect de trein pakken ^_^ .

Waarom denk je dat ze kleurtjes en cijfers/nummers hebben gekregen?

Het is wel zo dat dat systeem goed in elkaar zit. Het is niet 1 grote baan waar je zelf maar moet uitzoeken waar hij naartoe gaat. Ik denk als je veel de metro zou gebruiken en die kleurcodes goed kent, je zo makkelijk naar een locatie toe kan, voordeel is dat je kan skippen. Maar onlangs dat, pak ik liever de taxi, want die rijd gelukkig toch overal (wordt er ieder geval vaak door aangereden :7).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik hem heel vaak! Voor degenen die het nog niet wisten: wanneer ik de storyline heb uitgespeeld doe ik zoals in real life! Soms doe ik alsof ik een terrorist ben, dan ga ik op een gebouw staan zodat de politie mij op de helicopters na... niet kunnen doodschieten! Hun schieten vanaf een brug... Maar anders ben ik een keurige Niko Bellic! Ik ga een keer naar een show, neem m'n vriend(in) mee uiteten of ga ECHT netjes door het verkeer en ik neem de metro en andere vervoersmiddelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik hem heel vaak! Voor degenen die het nog niet wisten: wanneer ik de storyline heb uitgespeeld doe ik zoals in real life! Soms doe ik alsof ik een terrorist ben, dan ga ik op een gebouw staan zodat de politie mij op de helicopters na... niet kunnen doodschieten! Hun schieten vanaf een brug... Maar anders ben ik een keurige Niko Bellic! Ik ga een keer naar een show, neem m'n vriend(in) mee uiteten of ga ECHT netjes door het verkeer en ik neem de metro en andere vervoersmiddelen!

Dat is ook een manier van spelen. Maar ik ga liever moorden en racen. :D Maar ik doe ook wel eens wat jij doet alleen ga ik niet vaak met de metro. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...