Jump to content

metro


jordir

metro   

95 leden hebben gestemd

  1. 1. gebruik jij de metro ?

    • ja
      16
    • nee
      21
    • soms
      44
    • nee kost te veel
      4
    • nee duurt te lang
      12
    • alleen tijdens missie`s
      5


Recommended Posts

Ik gebruik hem heel vaak! Voor degenen die het nog niet wisten: wanneer ik de storyline heb uitgespeeld doe ik zoals in real life! Soms doe ik alsof ik een terrorist ben, dan ga ik op een gebouw staan zodat de politie mij op de helicopters na... niet kunnen doodschieten! Hun schieten vanaf een brug... Maar anders ben ik een keurige Niko Bellic! Ik ga een keer naar een show, neem m'n vriend(in) mee uiteten of ga ECHT netjes door het verkeer en ik neem de metro en andere vervoersmiddelen!

Dat is ook een manier van spelen. Maar ik ga liever moorden en racen. :D Maar ik doe ook wel eens wat jij doet alleen ga ik niet vaak met de metro. :tu:

Leuk toch? Als je je echt verveeld kun je gewoon even moorden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    10

  • jordir

    8

  • Grand Theft Auto TOM

    3

  • jordib12

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik gebruik hem heel vaak! Voor degenen die het nog niet wisten: wanneer ik de storyline heb uitgespeeld doe ik zoals in real life! Soms doe ik alsof ik een terrorist ben, dan ga ik op een gebouw staan zodat de politie mij op de helicopters na... niet kunnen doodschieten! Hun schieten vanaf een brug... Maar anders ben ik een keurige Niko Bellic! Ik ga een keer naar een show, neem m'n vriend(in) mee uiteten of ga ECHT netjes door het verkeer en ik neem de metro en andere vervoersmiddelen!

Dat is ook een manier van spelen. Maar ik ga liever moorden en racen. :D Maar ik doe ook wel eens wat jij doet alleen ga ik niet vaak met de metro. :tu:

Leuk toch? Als je je echt verveeld kun je gewoon even moorden!

Daar is GTA voor he, je krijgt jammer genoeg wel snel de politie achter je :-( .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik hem heel vaak! Voor degenen die het nog niet wisten: wanneer ik de storyline heb uitgespeeld doe ik zoals in real life! Soms doe ik alsof ik een terrorist ben, dan ga ik op een gebouw staan zodat de politie mij op de helicopters na... niet kunnen doodschieten! Hun schieten vanaf een brug... Maar anders ben ik een keurige Niko Bellic! Ik ga een keer naar een show, neem m'n vriend(in) mee uiteten of ga ECHT netjes door het verkeer en ik neem de metro en andere vervoersmiddelen!

Dat is ook een manier van spelen. Maar ik ga liever moorden en racen. :D Maar ik doe ook wel eens wat jij doet alleen ga ik niet vaak met de metro. :tu:

Leuk toch? Als je je echt verveeld kun je gewoon even moorden!

Daar is GTA voor he, je krijgt jammer genoeg wel snel de politie achter je :-( .

Da is wel jammer, maar dat is nou juist het realisme van GTA!

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen voor die missie van Vlad gebruik ik hem want rijden geeft je een leuker gevoel vind ik :D

Deze Subway is beter uitgewerkt dan de Portland El en de 'Subway' uit III, die gebruikte ik helmaal niet,

maar ik gebruik de nieuwe Subway ook pas na de storyline, doen alsof ik een werkmensje ben,

door die Subway hollen, juiste kant vinden... en als je terugkomt zie je dat je voertuig er niet meer is :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik hem heel vaak! Voor degenen die het nog niet wisten: wanneer ik de storyline heb uitgespeeld doe ik zoals in real life! Soms doe ik alsof ik een terrorist ben, dan ga ik op een gebouw staan zodat de politie mij op de helicopters na... niet kunnen doodschieten! Hun schieten vanaf een brug... Maar anders ben ik een keurige Niko Bellic! Ik ga een keer naar een show, neem m'n vriend(in) mee uiteten of ga ECHT netjes door het verkeer en ik neem de metro en andere vervoersmiddelen!

kijk dat doe ik normaal ook tenzij ik voor de lol met cheats ga spelen

dan ga ik los ,ik ken zo`n kut(sorry voor het woord maar het klopt wel !!!!)juf als ik dan een oud dametje zie schiet ik die over hoop(dan komt de politie) ik hou niet op (dan aresteren ze me) ik houdt niet op

(ze schieten me dood :duh: ) ik wou dat ik door kon gaan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik hem alleen als ik van eiland naar eiland ga.

Of ik kijk gewoon in de ondergrondse metro dan doe ik alsof ik een reparateur ben...:).

Je heb zo'n ondergrondse centrale vlakbij easton.Daar heb je een soort deurtje en loop je zo door de gangen naar de rails.Kaart:In de staart van gebouw met GRAND EASTON TERMINAL

post-112496-1249935764_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik metro, ik taxi en ik wandel erg veel in GTA IV. Ik kreeg de tip van Iscariah hier op het forum, en sindsdien ben ik eraan verknocht geraakt. Je wordt pas écht onderdeel van de stad als je je op die manieren verplaatst, en je ziet zo veel dingen die je niet ziet als je in je Turismo voorbij scheurt van a naar b. ^_^ Heerlijke game, I love it. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik metro, ik taxi en ik wandel erg veel in GTA IV. Ik kreeg de tip van Iscariah hier op het forum, en sindsdien ben ik eraan verknocht geraakt. Je wordt pas écht onderdeel van de stad als je je op die manieren verplaatst, en je ziet zo veel dingen die je niet ziet als je in je Turismo voorbij scheurt van a naar b. ^_^ Heerlijke game, I love it. :tu:

Is dat na een tijd niet saai ofzo?

Alleen maar wandelen want dat gaat zo traag. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik metro, ik taxi en ik wandel erg veel in GTA IV. Ik kreeg de tip van Iscariah hier op het forum, en sindsdien ben ik eraan verknocht geraakt. Je wordt pas écht onderdeel van de stad als je je op die manieren verplaatst, en je ziet zo veel dingen die je niet ziet als je in je Turismo voorbij scheurt van a naar b. ^_^ Heerlijke game, I love it. :tu:

Is dat na een tijd niet saai ofzo?

Alleen maar wandelen want dat gaat zo traag. :7

Idd, maar Ik geef hem wel gelijk dat je veel van de stad mist als je in een (bv) Infernus door de stad scheurt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...