Jump to content

Crying Smiley Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat heb je daarmee gedaan? Het is bepaald niet mooi. Volgens mij heb je gewoon wat textures opgeplakt en daarna aan de andere kant hetzelfde gedaan alleen dan een 'desturate' eroverheen. Daarna een huilende smiley gepakt van internet en ook in je signature gedaan zonder de zwarte randjes eraf te halen. Ook in de smiley is het 'water' bij de ogen verschillend. Moet je even aanpassen ;)

Goed, haal de zwarte randjes eraf met de lasso-tool (toch). Dan klik je op het zwarte en druk je op delete. Weg zwart :) Dan word het al veel mooier. Dan vul je de signature op met wat effecten d.m.v. textures en zet je tekst erin.

Volg wat tuts, dan wordt het allemaal vanzelf beter. Succes.

Cijfer: 3/10

V3 is al een stuk beter. Alleen moet je gewoon dat paarse eigenlijk weglaten. Gewoon helemaal weg. Maar goed, dit staat al een stuk beter dan met dat zwarte :)

6/10

Bewerkt: door Visser23

Er zijn geen tuts voor het photoshop programma dat ik gebruik uit 1998.

Edit: @Visser23: De tranen die zijn anders, want dat komt door de kleur overspringing van Kleur naar Grijs.

@²:Visser23: Anders was dat deel wit. En kon ik het niet veranderen.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:
Er zijn geen tuts voor het photoshop programma dat ik gebruik uit 1998.

Edit: @Visser23: De tranen die zijn anders, want dat komt door de kleur overspringing van Kleur naar Grijs.

@²:Visser23: Anders was dat deel wit. En kon ik het niet veranderen.

Gebruik dan gewoon een fatsoenlijk programma waar wel tutorials voor beschikbaar zijn, want dit ziet er gewoon niet uit.

Geplaatst:
Jongens! Hij heeft nog meer! _O_

Deze vind ik wel ubaah! :Y Je hebt nu 22 klikjes gemaakt? :schater:

Ik snap die smiley wel. Ik zou ook verdrietig worden als ik niet meer kon dan die 22 klikjes.

Geplaatst:

Welk programma gebruik jij in vredesnaam.. goeie genade... die paint tekening met die tank was al ernstig maar dit slaat toch wel echt alles. :cab:

Geplaatst:

Vriendelijk verzoek aan de hele bende om kritiek zonder onderbouwde mening voor je te laten. Het interesseert me niet hoeveel hij er wel of niet aan gedaan heeft. Het gaat mij om de tips en rates die er gegeven worden. Nog meer van zulke nutteloze rates en de 20 procent staat voor je klaar.

Reageren kan via PB.

Geplaatst:

Volgens mij huilt ie niet, maar heeft ie een lijntje gesnoven of heeft ie wat gras gerookt waardoor ie gaan tranen is, en dat verklaard gelijk die achtergrond :zz::clown::*D:D:N:Y:duh::7^_^:tu:_O_:schater:

Sorry, ben altijd melig als ik moe ben en eigenlijk hoor te slapen.

Vandaar die emoticoon spam meuk :D

Maare over dat programmatje van 1998, halllloooooowwww!!!!, we zitten inmiddels in 2009! :D

Nehh, even serieus, misschien wel handig om bv. een trail te downloaden en daarmee te proberen, je vind meer tutjes(tutjes ja) en je kunt er meer mee, zowel qua klikjes als qua ervaring.

Want om eerlijk te zijn weet ik niet wat voor rate ik dit moet geven.

Dus een ./10, maar probeer eens deze tips te volgen, hopelijk word het dan beter ;) zolang je maar het programmatje leert kennen, en dan kun je top werk afleveren, en niet stonede emoticoons. :cya:

Welk programma gebruik jij in vredesnaam.. goeie genade... die paint tekening met die tank was al ernstig maar dit slaat toch wel echt alles. :cab:

Wil je het echt weten? Adobe Photoshop Elements uit 1998

Volgens mij huilt ie niet, maar heeft ie een lijntje gesnoven of heeft ie wat gras gerookt waardoor ie gaan tranen is, en dat verklaard gelijk die achtergrond :zz::clown::*D:D:N:Y:duh::7^_^:tu:_O_:schater:

Maare over dat programmatje van 1998, halllloooooowwww!!!!, we zitten inmiddels in 2009! :D

Nehh, even serieus, misschien wel handig om bv. een trail te downloaden en daarmee te proberen, je vind meer tutjes(tutjes ja) en je kunt er meer mee, zowel qua klikjes als qua ervaring.

Dus een ./10, maar probeer eens deze tips te volgen, hopelijk word het dan beter ;) zolang je maar het programmatje leert kennen, en dan kun je top werk afleveren, en niet stonede emoticoons. :cya:

Ik heb dit al overwogen alleen ik weet dat je meer kunt alleen ik wil met dit programma verder. En dat gezicht heb ik de tranen niet gedaan. Dat gezicht was er al. Ik heb de rest gedaan.

Als jullie doorgaan over die kliks. Met al mijn sigs ben ik een uur bezig geweest. Ik heb gekeken welke IK het mooist vond en daaruit maak ik MIJN sig. En dan vraag ik wat jullie ervan vinden. Maar omdat jullie het schijnbaar zelf zo goed kunnen valt mijn topic in het niks en wordt ik helemaal afgekraakt. Hier kan ik overigens tegen en ik ga gewoon door. Maar als jullie niks zinnigs kunnen zeggen dan zoveel kliks. Dan is het niet alleen om mij af te kraken dan is het ook voor je postcount. Dus STFU want als jullie met dit programma werken zou ik jullie sigs wel is willen zien!

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Mij boeit men postcount vrij weinig, maar sinds de laatste tijd is dit forum flink verpest door wannabee photoshop heroes, om heel eerlijk te zijn... Download een programma, weet ik welk.. en ga wat tutorials op www.pixel2life.com volgen... of neem een cursus Photoshop bij LOI.. Klik.

Geplaatst:

Ik heb dit al overwogen alleen ik weet dat je meer kunt alleen ik wil met dit programma verder. En dat gezicht heb ik de tranen niet gedaan. Dat gezicht was er al. Ik heb de rest gedaan.

Als jullie doorgaan over die kliks. Met al mijn sigs ben ik een uur bezig geweest. Ik heb gekeken welke IK het mooist vond en daaruit maak ik MIJN sig. En dan vraag ik wat jullie ervan vinden. Maar omdat jullie het schijnbaar zelf zo goed kunnen valt mijn topic in het niks en wordt ik helemaal afgekraakt. Hier kan ik overigens tegen en ik ga gewoon door. Maar als jullie niks zinnigs kunnen zeggen dan zoveel kliks. Dan is het niet alleen om mij af te kraken dan is het ook voor je postcount. Dus STFU want als jullie met dit programma werken zou ik jullie sigs wel is willen zien!

Joh, 1 uur voor 3 knoppen ;l Hoelang zou je dan maken an de sig die straks in mijn handtekening staat? ik ben er met paint wel een aantal uur zoet mee geweest.

Ik moet onderbouwende kritiek geven, dus ik geef je de tip mee eerst je Photoshop te 'verkennen', als je me snapt. Dan krijg je een bepaalde handigheid.

Geplaatst:

Joh, 1 uur voor 3 knoppen ;l Hoelang zou je dan maken an de sig die straks in mijn handtekening staat? ik ben er met paint wel een aantal uur zoet mee geweest.

Ik moet onderbouwende kritiek geven, dus ik geef je de tip mee eerst je Photoshop te 'verkennen', als je me snapt. Dan krijg je een bepaalde handigheid.

Heb ik al gedaan, je sigs zijn af. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...