Jump to content

Alarm op auto?


bartjuuhn

Recommended Posts

Is het op een of andere manier mogelijk om het alarm van een wagen terug te activeren, dat als je dus yut je wagen stapt als iemand anders die dan wilt stelen dat het alarm dan afgaat of is dit helemaal niet mogelijk?

grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is totaal niet mogelijk.

Tenzij je het spel op de pc hebt dan kan je via een trainer (als die optie er in zit) het alarm manueel aanzetten.

Had een van de leden ook niet gezegt dat je je auto op slot kon doen?

Misschien gaat die dan wel af mocht die gestolen worden(wat al raar is op zen eigen).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is totaal niet mogelijk.

Tenzij je het spel op de pc hebt dan kan je via een trainer (als die optie er in zit) het alarm manueel aanzetten.

welke trainer is dat dan, ik heb GTA IV op PS3 maar ook op de PC maar, ik kan het niet op mijn pc draaien maar mijn nieuwe pc komt om 15/08 binnen en dan kan ik GTA 4 wal spelen op pc, dus dan kan ik de trainer al direct gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het op een of andere manier mogelijk om het alarm van een wagen terug te activeren, dat als je dus yut je wagen stapt als iemand anders die dan wilt stelen dat het alarm dan afgaat of is dit helemaal niet mogelijk?

grtz

het kan wel!als je bv in multiplayer een outo hebt gestolen dan moet je de uitstap knop ingedrukt houden,als een andere online speler(weet niet of het bij peds ook is)je outo probeert te pakken dan gaat het alarm af.probeer maar in sp want dat weet ik niet,volgens mij wel.

Link to comment
Delen op andere websites

@hearv,

Daarmee bedoelt men waarschijnlijk mee dat als je lang op de knop drukt voor uit/instappen dat hij de motor afslaat, anders laat niko die aanstaan. Maar ik weet niet of hij daarmee op slot is.

@bart,

De Simple Native trainer is zo een trainer.

Het is de 1e in de lijst.

Als je hem parkeert en je houdt de knop niet lang genoeg in gedrukt is de kans groot dat die weg is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als de Turismo van Michael Faustin pakt of de Cognoscenti van Jimmy Pegorino.

En je parkeert hem ergens en er botst iemand tegen aan of iemand anders pakt hem,

Dan zal het alarm van de Turismo/Cognoscenti afgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...