daveboy2000 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik heb mijn gta sa gedowngrade naar V.1 eu en CLEO 3 in de folder G:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas geinstaleert, maar nu doet gta het niet meer als ik hem wil opstarten... Reageren
Beagle Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) CLEO3 deinstalleren. Werkt het nu weer? Probeer het dan opnieuw te installeren, misschien had je het verkeerd gedaan. Als SA nog steeds niet meer werkt: Opnieuw installeren. Bewerkt: 5 augustus 2009 door Beagle Reageren
daveboy2000 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 naja dan maar geen CLEO 3 mods... Waarom kunnen ze gewoon geen mods voor gta maken die je in GTA San Andreas User Files zet... Reageren
Beagle Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Je bedoelt, MPACKS? Bewerkt: 6 augustus 2009 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.