Jump to content

* Wie mij helpt krijgt een gratis account * lees ff >

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo best mensen ik heb een mta server aleen ik wil hem 24 uur per dag laten aan-staan maar ik wil er geen geld aan betalen weten jullie mischien een free Mta hosting ofzo iets

alvast bedankt . :D

:tu:

* ps * wie mij helpt krijgt een gratis admin account

Bewerkt: door patmaffia
Geplaatst: (bewerkt)

Dat zal wel niet lukken, want voor servers zul je toch eigenlijk altijd geld moeten betalen. En al zeker voor 24H per dag.

Anders moet je je PC de hele dag aan laten staan, en volgens mij zie je dat niet zo zitten. Dat is dan dus gewoon betalen of je PC de hele dag aan, anders zul je geen 24H per dag een server online hebben. :7

Bewerkt: door Indycar series
Geplaatst:

Gratis hosting via een dedicated server bij een bedrijf kost altijd geld, mits je connecties hebt met een hosting bedrijf...

Je kunt 2 dingen doen:

Optie 1: Koop een simpel systeempje bij nieuw of 2de hands, zorg dat er windows / linux op komt, en laat een dedicated mta servertje continu draaien. Dit is alleen mogelijk als je achter router/adsl modem + router zit...

Optie 2: Misschien dat iemand zo gek is om voor jou een gratis dedicated servertje wil laten draaien... Hier heb je meestal minder mazzel mee...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...