-J-arvin- Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 heejj, ik heb 3 weken geleden van een maat van mij gta VC gekregen omdat ik die weer eens wou spelen. ik heb hem op usb gekregen. het is best vaag hoe het spel werkt, want je kunt het spel zelfs spelen op de usb zonder iets te instaleren , maar da is best fijn. maar nu over het onderwerp: Het spel is helemaal veranderd, de voertuigen en de eilanden een beetje. scooters zijn kleine crossmotortjes geworden en de motor is een dikke suzuki nogwat geworden en de helikopter op mun ''grote huis'' is een luchtballon nu zijn de limosienes ook weg en ik wil de missie van love fist: Psycho Killer doen maar ik heb een aoto met maar 2 deuren. dus als ik de missie heb gehaald heb ik ze opeens vermoord, da komt omdat ik er maar een van de 3 kan meenenem. of de boten gaan niet mer zo snel omdat ze breder zijn geworden. zo kan ik dus de missie: Stunt Boat Challenge ook halen omdat mun boot zelfs niet over het eerste eilandje komt want dan valt tie op die golfers. dus nu mijn vraag, hoe haal ik al die mods/updates eruit? om het spel weer lekker te kunnen spelen ik hoop snel van jullie te horen, btw, de afbeelding die hier bijzit dat is de map die ik heb gekrege, de savegames laat tie ergens anders op. de map van mij alvast dank -J-arvin- Reageren
Indycar series Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Die vriend van je zal er wel mods op hebben gezet, en het is moeilijk ze eruit te halen. Met IMGtool moet het wel lukken, maar dan moet je wel de goede bestanden vervangen. Anders zit je nog meer in de soep. Maar iemand anders zal wel weten welke bestanden je moet vervangen, als je zegt welke voertuigen enz vervangen zijn. Verder denk ik ook dat hij de handling heeft aangepast. Die kun je er ook beter bij vragen, voor de zekerheid. Hopelijk heb je nu genoeg info, vooral omdat ik niet enorm veel van Vice City mods weet. Groetjes, Indycar series. Reageren
-J-arvin- Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Die vriend van je zal er wel mods op hebben gezet, en het is moeilijk ze eruit te halen. Met IMGtool moet het wel lukken, maar dan moet je wel de goede bestanden vervangen. Anders zit je nog meer in de soep.Maar iemand anders zal wel weten welke bestanden je moet vervangen, als je zegt welke voertuigen enz vervangen zijn. Verder denk ik ook dat hij de handling heeft aangepast. Die kun je er ook beter bij vragen, voor de zekerheid. Hopelijk heb je nu genoeg info, vooral omdat ik niet enorm veel van Vice City mods weet. Groetjes, Indycar series. badankt, alle voertuigen zijn veranderd en hoe zet ik dan die goede voertuigen erin, in welke map en waar moet ik die vandaan halen? Reageren
Indycar series Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Je kunt hier voor de gemodde voertuigen de orginele .dff en .txd bestanden aanvragen, en hier een tutorial voor IMGtool 2.0 . Het is wel met GTA San Andreas, maar je moet gewoon i.p.v. San Andreas eigenlijk Vice City doen Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Waarvoor koop je het spel niet. Hij kost nu 10,-. Reageren
-J-arvin- Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Waarvoor koop je het spel niet. Hij kost nu 10,-. omdsat ze hem niet meer hebben, wel gta III maarja, ik wil eerst gta vc uitspelen heeft iemand hem dan te koop, play cd + instal disc, kaarten hoeven er niet bij te zitten. ik betaal dan de verzendkosten, iemand? ik heb trouwens iets van: Vice City Deluxe??? Bewerkt: 6 augustus 2009 door -J-arvin- Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 ik heb trouwens iets van: Vice City Deluxe??? Als er 1 á 2 uitbreidingspakketten waren dan zou ik "Ja" zeggen, maar helaas... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.