Jump to content

Na paar minuten spelen loopt hij vast?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTA-Fans,

Ik ben sinds gisteren weer eens met GTA SA Begonnen. (uitgeleend aan een vriend)

Ik had daarvoor al veel gemod waardoor hij ook steeds vasthaakte.

Maar nu heb ik een ander probleem, na een paar minuten spelen loopt hij gewoon vast.

Ik heb alle mods gedeinstalleerd maar hij blijft steeds vasthaken. Weet iemand hier iets op?

Geplaatst:
Beste GTA-Fans,

Ik ben sinds gisteren weer eens met GTA SA Begonnen. (uitgeleend aan een vriend)

Maar nu heb ik een ander probleem, na een paar minuten spelen loopt hij gewoon vast.

Ik heb alle mods gedeinstalleerd maar hij blijft steeds vasthaken. Weet iemand hier iets op?

messchien moet je het deinstalleeren en wat nog over blijft in deze map ook wissen.

c/program files/rockstar games/san andreas

en de gta.set verwijderen staat in mijn documenten in map gta san andreas user files.

succes! :cya:

Geplaatst:
Beste GTA-Fans,

Hey Luccie! :cya:

Bedoel je met 'ik heb alle mods gedeïnstalleerd' dat je SA hebt geherinstalleerd? Zonee, dan zou je dit toch even moeten doen. Dan ben je écht zeker van een schone installatie. Je savegames blijven bewaard.

Als SA vroeger altijd goed werkte zou ik gewoon even het gta_sa.set-bestandje dat je kan vinden in je GTA SA User Files-map, verwijderen.

Ik hoop dat het werkt! :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Beste GTA-Fans,

Hey Luccie! :cya:

Bedoel je met 'ik heb alle mods gedeïnstalleerd' dat je SA hebt geherinstalleerd? Zonee, dan zou je dit toch even moeten doen. Dan ben je écht zeker van een schone installatie. Je savegames blijven bewaard.

Als SA vroeger altijd goed werkte zou ik gewoon even het gta_sa.set-bestandje dat je kan vinden in je GTA SA User Files-map, verwijderen.

Ik hoop dat het werkt! :Y

Bewerkt: door Luccie1997
Geplaatst:

Hey, ik heb hem nu Geherinstalleerd maar als ik hem nu wil opstarten zegt hij dat ik de orginele CD erin moet plaatsen wat ik al heb... Ik heb gta.set verwijdert maar hij blijft het maar zeggen. Wat nu?

Geplaatst:

Ik heb het vandaag toevallig ook gedaan

die van mij liep binnen een paar seconden vast eerst ^_^

Heb je een backup?

Of hoe kom je eraan?

(bij mij heb ik het van mijn vriend gekregen in een Winrar bestand met de hele map het spel dus)

ik heb dus die map in Winrar vervangen met die ouwde map met MODS

en nu doet hij het weer goed 8)

Misschien helpt dit je iets?

Veel succes ^_^

Geplaatst:
Ik heb het vandaag toevallig ook gedaan

die van mij liep binnen een paar seconden vast eerst ^_^

Heb je een backup?

Of hoe kom je eraan?

(bij mij heb ik het van mijn vriend gekregen in een Winrar bestand met de hele map het spel dus)

ik heb dus die map in Winrar vervangen met die ouwde map met MODS

en nu doet hij het weer goed 8)

Misschien helpt dit je iets?

Veel succes ^_^

Nee sorry, ik heb hem gekocht en het is alweer opgelost. Toch bedankt! TOPIC CLOSED!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...