Jump to content

Hoe heli besturen?


ikt

Recommended Posts

Hoihoihoi :cya:

Ik heb een vraagje: Hoe besturen de gevorderden de Annihalator? Ik kan er al aardig mee overweg, bijvoorbeeld tussen gebouwen doorvliegen enzo, maar ik ben echt een RAMP met heli-DM. Ik ben bijvoorbeeld slecht met het ontwijken van kogels van andere Annihalators, ik kan geen olifant op de grond raken en als ik ga beuken met een heli ben ik altijd de eerste die iets verliest.

Heeft iemand tips of zoiets? YouTube levert alleen vage zooi op, ik volg niets van die tutorials. :puh:

dank. Heel veel dank. Heel erg veel dank. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoihoihoi :cya:

Ik heb een vraagje: Hoe besturen de gevorderden de Annihalator? Ik kan er al aardig mee overweg, bijvoorbeeld tussen gebouwen doorvliegen enzo, maar ik ben echt een RAMP met heli-DM. Ik ben bijvoorbeeld slecht met het ontwijken van kogels van andere Annihalators, ik kan geen olifant op de grond raken en als ik ga beuken met een heli ben ik altijd de eerste die iets verliest.

Heeft iemand tips of zoiets? YouTube levert alleen vage zooi op, ik volg niets van die tutorials. :puh:

dank. Heel veel dank. Heel erg veel dank. :puh:

Tja, wat ik meestal doe is je camara zo zetten dat je vanuit de heli kijkt, niet van achter dus ( Niet echt vanuit de heli maar je snapt wel wat ik bedoel? ). En gewoon lichte stuurbewegingen maken, niet te abrupt dus...

En altijd boven de andere heli vliegen, dat heeft ook voordelen zoals een duikvlucht maken op zijn staart ;)

EN, als je snel wilt draaien, op de PS3 de L1 en de R1 gebruiken, zodat je staart ook meedraait, dat helpt ook echt veel :)

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

njaa ! je moet gewoon beetje oefenen met je linker analoog vooruit voor snelheid en als je rap wilt stoppen trek je de analoog naar achteren en ja moeielijk om uit te leggen gewoon veel oefenen en zal wel lukken :)

Link to comment
Delen op andere websites

De basisdingen heb ik al. Even opnoemen :D

Camera: Check.

Draaien: Check.

Simpel ontwijken: Check.

Ik zie sommigen echt opeens iets doen waarvan ik denk: Hoe doet die dat toch...

En dat cirkelen om iemand terwijl je kogels hem toch steeds raken lukt mij nog steeds niet..

Link to comment
Delen op andere websites

De basisdingen heb ik al. Even opnoemen :D

Camera: Check.

Draaien: Check.

Simpel ontwijken: Check.

Ik zie sommigen echt opeens iets doen waarvan ik denk: Hoe doet die dat toch...

En dat cirkelen om iemand terwijl je kogels hem toch steeds raken lukt mij nog steeds niet..

He, dat ronddraaien kon ik eerst ook niet, maar hoevaker je vliegt met heli hoe beter je word...

Gewoon kwestie van rustige bewegingen, niet te scherp enzo.

Linker analoog een beetje naar voren, schuin naar voren dan, en dan met R1 of L1 tegen sturen snapje? Tja het is een beetje oefenen ;) (Heb je het trouwens voor PS3? :puh: )

Ik kon er niks van eerst, nu kan ik mezelf en anderen op het koffiebekertje zetten op Happines Statue :70_0

Link to comment
Delen op andere websites

Oooh, tegensturen! Ik zal het proberen en veel oefenen. :)

Het is ongeveer hetzelfde als driften met een auto :puh:

EDIT:

Je moet echt licht tegensturen alleen als je heli bijna omdraaid zegmaar :7 je moet maar beetje proberen om goed het object te raken en zo af en toe beetje bijsturen :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Hoihoihoi :cya:

Ik heb een vraagje: Hoe besturen de gevorderden de Annihalator? Ik kan er al aardig mee overweg, bijvoorbeeld tussen gebouwen doorvliegen enzo, maar ik ben echt een RAMP met heli-DM. Ik ben bijvoorbeeld slecht met het ontwijken van kogels van andere Annihalators, ik kan geen olifant op de grond raken en als ik ga beuken met een heli ben ik altijd de eerste die iets verliest.

Heeft iemand tips of zoiets? YouTube levert alleen vage zooi op, ik volg niets van die tutorials. :puh:

dank. Heel veel dank. Heel erg veel dank. :puh:

Tja, wat ik meestal doe is je camara zo zetten dat je vanuit de heli kijkt, niet van achter dus ( Niet echt vanuit de heli maar je snapt wel wat ik bedoel? ). En gewoon lichte stuurbewegingen maken, niet te abrupt dus...

En altijd boven de andere heli vliegen, dat heeft ook voordelen zoals een duikvlucht maken op zijn staart ;)

EN, als je snel wilt draaien, op de PS3 de L1 en de R1 gebruiken, zodat je staart ook meedraait, dat helpt ook echt veel :)

ja idd nooit onder de ander helikopters proberen :) l1 zoals nick zegt en r1 helpen ook

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...