Jump to content

Xbox360..........

GTA-Fanboy

Recommended Posts

Geplaatst:
Hier was laatst pas een Special Report over in de PU. Het ligt niet aan de Corporaties, maar de spellen.

XBOX (Microsoft) maakt en beheert alle servers zelf, en zorgt voor een goede regeling. PS3 ontwikkelaars moeten zelf hun Servers bouwen en dat vertikken ze/ze onderhouden ze niet goed. De fout ligt hier dus niet bij Microsoft, maar bij Sony die te lui is om zelf Servers te bouwen ;).

dus die van de xbox is gewoon veel betere kwaliteit?niet veel disconect enzo?

Geplaatst: (bewerkt)
Hier was laatst pas een Special Report over in de PU. Het ligt niet aan de Corporaties, maar de spellen.

XBOX (Microsoft) maakt en beheert alle servers zelf, en zorgt voor een goede regeling. PS3 ontwikkelaars moeten zelf hun Servers bouwen en dat vertikken ze/ze onderhouden ze niet goed. De fout ligt hier dus niet bij Microsoft, maar bij Sony die te lui is om zelf Servers te bouwen ;).

Dit hangt natuurlijk ook af van de situatie bij jou, met een draadloze router en XBox 360 (+ draadloze ontvanger (wat ook extra geld kost)) zal je nog steeds niet perfect kunnen online gamen.

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Dit hangt natuurlijk ook af van de situatie bij jou, met een draadloze router en XBox 360 (+ draadloze ontvanger (wat ook extra geld kost)) zal je nog steeds niet perfect kunnen online gamen.

Niet perfect nee, maar beter dan dat je draadloos gaat met een PS3. Want bij een PS3 moet je maar net geluk hebben dat de producers niet lui zijn.

Niet perfect nee, maar beter dan dat je draadloos gaat met een PS3. Want bij een PS3 moet je maar net geluk hebben dat de producers niet lui zijn.

Ik wordt zowat nooit gekickt als ik online ga bij de PS3 terwijl ik een keer cod 5 bij een vriend op zijn xbox deed en hij om de 5 min werd gekickt.

Bewerkt: door wupie
Geplaatst:

Ik wordt zowat nooit gekicxkt als ik online ga bij de PS3 terwijl ik een keer cod 5 bij een vriend op zijn xbox deed hij om de 5 min werd gekickt.

Maar dat ligt aan de server, niet aan Microsoft.

XBOX (Microsoft) maakt en beheert alle servers zelf, en zorgt voor een goede regeling. PS3 ontwikkelaars moeten zelf hun Servers bouwen en dat vertikken ze/ze onderhouden ze niet goed. De fout ligt hier dus niet bij Microsoft, maar bij Sony die te lui is om zelf Servers te bouwen ;) .

Waarom zou Sony zelf servers moeten maken? Op de PC zijn er ook veel games waarvan de servers van de ontwikkelaars zelf komen. Noem dan eens een game waar de servers 'niet goed onderhouden worden'. Valt er dan zoveel aan te onderhouden? :7

Edit: Oeps, wist niet dat die post zo oud was... :$

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ik wordt zowat nooit gekicxkt als ik online ga bij de PS3 terwijl ik een keer cod 5 bij een vriend op zijn xbox deed hij om de 5 min werd gekickt.

Maar dat ligt aan de server, niet aan Microsoft.

En waar staat die server? :7

Bij Microsoft ja, want die onderhoud ze.

XBOX (Microsoft) maakt en beheert alle servers zelf, en zorgt voor een goede regeling. PS3 ontwikkelaars moeten zelf hun Servers bouwen en dat vertikken ze/ze onderhouden ze niet goed. De fout ligt hier dus niet bij Microsoft, maar bij Sony die te lui is om zelf Servers te bouwen ;) .

Waarom zou Sony zelf servers moeten maken? Op de PC zijn er ook veel games waarvan de servers van de ontwikkelaars zelf komen. Noem dan eens een game waar de servers 'niet goed onderhouden worden'. Valt er dan zoveel aan te onderhouden? :7

Edit: Oeps, wist niet dat die post zo oud was... :$

Bij GTA IV draaien de servers bij de PS3 op GameSpy, en die van de Xbox op eigen servers.

Toen GTA IV net uit was had de PS3 online heel veel problemen omdat de servers zoveel mensen niet aan konden...

Bewerkt: door Dvt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...