RWQ Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) soz had niet goed genoeg gezocht mijn excuses probleem verholpen Bewerkt: 3 juni 2005 door RWQ Reageren
Bradley H. Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 ehmmz kan de gti map niet in moomapper openen ongveer zoiets als het moomapper probleem thread @ modding helpdus kan me villa's die k af heb niet plaatsen.. heb vc 3x opnieuw geinstaleerd en moomapper ook eiland ook ofc maar kan het met vc 1.1 (die k eerste had toen hij werkte) en 1.0 die k nu heb(switchen is geen probleem heb origineele) wat kan je niet precies openen ?, als je op "select all" drukt ?, of ingame niet ?, P.S ik verplaats dit bericht niet omdat het wel over GTI gaat, maar de volgende keer pleas posten in het "GTI-chat topic", of iets gelijkwaardigs, topics voor niks open is zonde. Reageren
RWQ Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 had het zelfde als timotees had maar die tread ff doorgeleze en het werkte weer Reageren
Wauzie Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Dit topic hoort thuis in het gta help forum -Topic Moved- Reageren
burpicane Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) ik neem aan dat dit hetzelfde is wat ik gister had waarschijnlijk met gticenter en seabed je moet de ide en ipl van die 2 mappen openen en object 32 eruit verwijderen (dit moest ik van bradley ) Bewerkt: 3 juni 2005 door burpicane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.