Rullez Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik ben nu al twee middagen bezig met de Auf Wiedersehen Petrovic trophy, en nadat ik gisteren alle game modes in alle variaties heb gewonnen heb ik de trophy nog steeds niet gewonnen. Nou heb ik wat zitten Google en het blijkt dat er een soort van Glitch is bij de PS3 die er voor zorgt dat je alles in 1 game sessie moet doen zonder van PSN te worden uitgelogd. Weet iemand hier misschien meer van? Moet ik soms langer wachten dan 1 minuut voordat ik de trophy krijg? Alle hulp en tips zijn welkom. >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar MP forum.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Kan je met is een link geven naar de pagina waar je dat van die glitch vond? En kan je op google ook geen antwoorden vinden? Misschien moet je is een mailtje naar Rockstar of playstation sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik heb het van deze site, maar er waren er waren nog meer forum met dit onderwerp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Niemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.