NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Hallo, Zouden jullie voor mij plaatjes op kunnen zoeken? Die ik kan photoshoppen, want ik weet momenteel niks meer om te maken. Alvast bedankt. Bewerkt: 6 augustus 2009 door NickOwnage Reageren
Traser Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Hallo,Zouden jullie voor mij plaatjes op kunnen zoeken? Die ik kan photoshoppen, want ik weet momenteel niks meer om te maken. Alvast bedankt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ja, zulke plaatjes zoek ik. Bedankt Traser. Reageren
Wienish Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Hallo,Zouden jullie voor mij plaatjes op kunnen zoeken? Die ik kan photoshoppen, want ik weet momenteel niks meer om te maken. Alvast bedankt. Photoshop je Photoshop uit '98, misschien krijg je dan meer een nieuwere Photoshop? Misschien al na 20 klikjes, misschien na 200 klikjes? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Hallo,Zouden jullie voor mij plaatjes op kunnen zoeken? Die ik kan photoshoppen, want ik weet momenteel niks meer om te maken. Alvast bedankt. Photoshop je Photoshop uit '98, misschien krijg je dan meer een nieuwere Photoshop? Misschien al na 20 klikjes, misschien na 200 klikjes? Wienish zou je a.u.b. is kunnen stoppen met mensen aftebreken en beter is tips geven ofzow voor zover je er dan weet teminste. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Misschien dat ik wat aan de late kant ben, maar ik wil je toch graag dit topic aanraden. Hoewel het al van ruim twee jaar geleden dateert en dus niet helemaal meer up to date is, staan er nog genoeg sites tussen die zeker de moeite waard zijn. Daarnaast kun je ook hier eens een kijkje nemen, daar staan ook zeker een aantal mooie downloads tussen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.