Businix Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik ben al een heel eind in het level, heb in het metro-station alle agenten neergelegd, maar nu gaan de McRearies niet mee verder de tunnel in! Als ik zelf doorloop krijg ik een boodschap dat ik niet te ver van ze weg moet lopen... Wie weet wat ik verkeerd doe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik zie twee mogelijkheden, of er staan nog vijanden of de broeder willen een trap op om weer naar boven te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Of je loopt weer naar hun toe en wacht even. Misschien moeten ze eerst nog iets zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 ik heb ook wel eens zoiets gehad, en toen bleek dat ik nog een agent moest doodknallen, en die andere gozers stonden daar gewoon vrolijk niks te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Wanneer ze gaan bewegen zal Packie eerst zeggen: We're excaping through the tunnels, let's move out boys! Maar dat is pas wanneer je alle agenten hebt omgelegd. Trouwens, wanneer de McReary's de tunnel ingaan komt er nog een N.O.O.S.E. ploegje de trap afstormen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Wanneer ze gaan bewegen zal Packie eerst zeggen: We're excaping through the tunnels, let's move out boys! Maar dat is pas wanneer je alle agenten hebt omgelegd. Trouwens, wanneer de McReary's de tunnel ingaan komt er nog een N.O.O.S.E. ploegje de trap afstormen. Dat groepje volgt je trouwens de rails op, terwijl ze achterwaarts lopen zullen ze dus de NOOSE proberen af te schieten, hier kan je best wat helpen door van afstand met SMG's te schieten. P.S.: Is het al gelukt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 bij mij is het vaak je hebt de laatste agent dood geknalt, loop je verder staat ie langzaam op heeft ie nog 1 streepje :S hun staan er wat en zij wachten tot jij de agent dood schiet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.