NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind hem zelf wel aardig gelukt. V1 V2 Rates & Tips zijn zéér welkom. Bewerkt: 6 augustus 2009 door NickOwnage Reageren
Traser Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Nee.. niet zo Bewerkt: 6 augustus 2009 door Traser Reageren
TZG Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 ik heb er zelf niet heel erg veel verstand van Maar ik vind hem iets té donker, verder is het een mooie sig Reageren
.NightFlower Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Voor een signature is hij wel erg klein, maargoed dat maakt op zich niet zoveel uit (meer een kwestie van smaak ). Ik vind alleen dat het contrast wel erg donker is. Het is net even iet wat té donker uitgevallen, waardoor het uiteindelijke plaatje niet heel duidelijk is geworden. Wat betreft je tekst ''Farcry 2'' past er wel bij, alleen ook hier is het erg donker en niet duidelijk leesbaar. Je naam is erg klein, heb je trouwens een gewoon font gebruikt? Want je kunt ook een Far Cry font downloaden, dat zou weer mooi aansluiten op de tekst ''Farcry 2''. Dus als je de achtergrond nog wat lichter kan maken, zou het al een hele verbetering zijn Reageren
-Stan- Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Hij is inderdaad wel wat te donker en te klein maar verder heb je wel het goede plaatje gekozen, echt een FarCry 2 landschap. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Bedankt allemaal. Ik weet iets te donker. Ik ga ff V2 maken. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Klik, contrast... klik, 50 ( )... klik, text tool... klik, "NickOwnage"... klik, save Reageren
Wienish Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Nee hoor.. Meer van Klik Klik Klik Ohhh, mooi Klik Klik Nu wordt ie prachtig Klik Klik Jup! Nou is ie af Typ Typ Reactie Toevoegen Koffie! Reageren
Think Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Stop eens met al je 'werken' te hier te posten Eerst oefenen, dan pas kun je showen Laat ook je origineel zien, Bewerkt: 6 augustus 2009 door Think Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Wauw dit lijkt wel een tweede aan wie irriteer jij je topic, kunnen jullie nu echt niks goed zeggen. Ipv hem maar te blijven afbreken. Misschien kan je hem is een paar tips geven. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) We hebben in de andere topics al tips gegeven zoals: - Gebruik een programma waar wel tuts voor te vinden zijn (al denk ik dat er WEL tuts te vinden zijn voor Elements, uit 1998 ofc ) - Gebruik meer dan 5 kliks om je super duper uber awesome plaatje te maken. EDIT: Volledige tut gevonden op Google, 4.2 seconden over gedaan om in te tikken + de 0.41 seconde die Google erover deed om het op te zoeken... http://www.vtc.com/products/Adobe-Photosho...1-tutorials.htm Bewerkt: 6 augustus 2009 door Bellic Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Als jullie doorgaan over die kliks. Met al mijn sigs ben ik een uur bezig geweest. Ik heb gekeken welke IK het mooist vond en daaruit maak ik MIJN sig. En dan vraag ik wat jullie ervan vinden. Maar omdat jullie het schijnbaar zelf zo goed kunnen valt mijn topic in het niks en wordt ik helemaal afgekraakt. Hier kan ik overigens tegen en ik ga gewoon door. Maar als jullie niks zinnigs kunnen zeggen dan zoveel kliks. Dan is het niet alleen om mij af te kraken dan is het ook voor je postcount. Dus STFU want als jullie met dit programma werken zou ik jullie sigs wel is willen zien! Reageren
icorne Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Nooit farcry kopen, zit virussen in. En trouwens, jij pakt gwn de echte farcry logo, je maakt hem kleiner en verandert de kleuren, kan ik ook. Bewerkt: 7 augustus 2009 door icorne Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Koop/anders jij Adobe photoshop Elements dan maar! Wil ik het wel eens zien. Reageren
icorne Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Koop/anders jij Adobe photoshop Elements dan maar! Wil ik het wel eens zien. Kopen? Gratis is het nieuwe nieuw! Ik heb GTA VC,LC,SA,3 Gratis. GTA 4 kostte 30 euro. Ik heb Fraps, Photofiltre Studio , Photoshop 7 ligt hier ook ergens, Hypercam 2, Macromedia, Computer pack 1, 2, 3, 4 ,5 (Zeltzaam in NL). Verder weet ik niet veel meer. Photoshop Elements kan ik ook wel gratis aanvragen. Bewerkt: 7 augustus 2009 door icorne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.