Jump to content

FarCry 2 Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem zelf wel aardig gelukt.

V1

20gndt.jpg

V2

f1eic0.jpg

Rates & Tips zijn zéér welkom.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Voor een signature is hij wel erg klein, maargoed dat maakt op zich niet zoveel uit (meer een kwestie van smaak :puh:). Ik vind alleen dat het contrast wel erg donker is. Het is net even iet wat té donker uitgevallen, waardoor het uiteindelijke plaatje niet heel duidelijk is geworden. Wat betreft je tekst ''Farcry 2'' past er wel bij, alleen ook hier is het erg donker en niet duidelijk leesbaar. Je naam is erg klein, heb je trouwens een gewoon font gebruikt? Want je kunt ook een Far Cry font downloaden, dat zou weer mooi aansluiten op de tekst ''Farcry 2''. Dus als je de achtergrond nog wat lichter kan maken, zou het al een hele verbetering zijn :)

Geplaatst:

Hij is inderdaad wel wat te donker en te klein maar verder heb je wel het goede plaatje gekozen, echt een FarCry 2 landschap.

Geplaatst:

Nee hoor.. Meer van

Klik

Klik

Klik

Ohhh, mooi

Klik

Klik

Nu wordt ie prachtig

Klik

Klik

Jup! Nou is ie af

Typ

Typ

Reactie Toevoegen

Koffie!

Stop eens met al je 'werken' te hier te posten :7

Eerst oefenen, dan pas kun je showen :7

r8e5ww.jpg

Laat ook je origineel zien,

Bewerkt: door Think
Geplaatst:

Wauw dit lijkt wel een tweede aan wie irriteer jij je topic, kunnen jullie nu echt niks goed zeggen. :7

Ipv hem maar te blijven afbreken.

Misschien kan je hem is een paar tips geven. ;)

We hebben in de andere topics al tips gegeven zoals:

- Gebruik een programma waar wel tuts voor te vinden zijn (al denk ik dat er WEL tuts te vinden zijn voor Elements, uit 1998 ofc :7 )

- Gebruik meer dan 5 kliks om je super duper uber awesome plaatje te maken.

EDIT: Volledige tut gevonden op Google, 4.2 seconden over gedaan om in te tikken + de 0.41 seconde die Google erover deed om het op te zoeken...

http://www.vtc.com/products/Adobe-Photosho...1-tutorials.htm

Bewerkt: door Bellic
Geplaatst:

Als jullie doorgaan over die kliks. Met al mijn sigs ben ik een uur bezig geweest. Ik heb gekeken welke IK het mooist vond en daaruit maak ik MIJN sig. En dan vraag ik wat jullie ervan vinden. Maar omdat jullie het schijnbaar zelf zo goed kunnen valt mijn topic in het niks en wordt ik helemaal afgekraakt. Hier kan ik overigens tegen en ik ga gewoon door. Maar als jullie niks zinnigs kunnen zeggen dan zoveel kliks. Dan is het niet alleen om mij af te kraken dan is het ook voor je postcount. Dus STFU want als jullie met dit programma werken zou ik jullie sigs wel is willen zien!

Nooit farcry kopen, zit virussen in.

En trouwens, jij pakt gwn de echte farcry logo, je maakt hem kleiner en verandert de kleuren, kan ik ook.

Bewerkt: door icorne
Koop/anders jij Adobe photoshop Elements dan maar! Wil ik het wel eens zien.

Kopen? Gratis is het nieuwe nieuw!

Ik heb GTA VC,LC,SA,3 Gratis. GTA 4 kostte 30 euro.

Ik heb Fraps, Photofiltre Studio , Photoshop 7 ligt hier ook ergens, Hypercam 2, Macromedia, Computer pack 1, 2, 3, 4 ,5 (Zeltzaam in NL).

Verder weet ik niet veel meer.

Photoshop Elements kan ik ook wel gratis aanvragen.

Bewerkt: door icorne

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...