Think Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Koop/anders jij Adobe photoshop Elements dan maar! Wil ik het wel eens zien. Er zijn heus wel tutorials voor elements Een paar posts hierboven staan er, je zal dan heel wat verder komen dan die standaart filters, anders zul je zo van die mislukte standaarts designs blijven hebben Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Net of jij het zo goed kan met Elements als je het zou proberen. Reageren
icorne Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Net of jij het zo goed kan met Elements als je het zou proberen. Ik hoef geen prehistorie`s programma Koop/anders jij Adobe photoshop Elements dan maar! Wil ik het wel eens zien. Kopen? Gratis is het nieuwe nieuw! Ik heb GTA VC,LC,SA,3 Gratis. GTA 4 kostte 30 euro. Ik heb Fraps, Photofiltre Studio , Photoshop 7 ligt hier ook ergens, Hypercam 2, Macromedia, Computer pack 1, 2, 3, 4 ,5 (Zeltzaam in NL). Verder weet ik niet veel meer. Photoshop Elements kan ik ook wel gratis aanvragen. Omhoog met die boog Bewerkt: 7 augustus 2009 door icorne Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Net of jij het zo goed kan met Elements als je het zou proberen. Ik hoef geen prehistorie`s programma Zeur dan niet. Reageren
icorne Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Net of jij het zo goed kan met Elements als je het zou proberen. Ik hoef geen prehistorie`s programma Zeur dan niet. Ik zeur omdat jij zegt dat ik niet betaal en dus trails gebruik, maar ik zeur dan weer dat ik zat programmas heb maar dan gratis. Nu snap ik niets meer van mijn verhaal jij zeurt omdat ik zeur ofzo Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Nooit farcry kopen, zit virussen in.En trouwens, jij pakt gwn de echte farcry logo, je maakt hem kleiner en verandert de kleuren, kan ik ook. Ja tuurlijk . On:Waarom wil je geen Photoshop CS2 gebruiken? Als je met Elements bezig gaat moet je niet verwachten dat je lovende reacties krijgt. Want de standaard ligt hoger dan dat. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Nou wat zijn we weer gezellig hier Als jullie doorgaan over die kliks. Met al mijn sigs ben ik een uur bezig geweest. Ik heb gekeken welke IK het mooist vond en daaruit maak ik MIJN sig. En dan vraag ik wat jullie ervan vinden. Maar omdat jullie het schijnbaar zelf zo goed kunnen valt mijn topic in het niks en wordt ik helemaal afgekraakt. Hier kan ik overigens tegen en ik ga gewoon door. Maar als jullie niks zinnigs kunnen zeggen dan zoveel kliks. Dan is het niet alleen om mij af te kraken dan is het ook voor je postcount. Dus STFU want als jullie met dit programma werken zou ik jullie sigs wel is willen zien! Oefenen baart kunst Gewoon doorgaan, als jij er plezier in hebt, niemand die jou tegen houdt hoor. Je moet ergens beginnen. Het is inderdaad geen hoog staaltje graphics werk, maar ach dat maakt toch niets uit. Als jij het zo mooi vind, niemand die jou tegen houdt. Ik ken zelf Photoshop Elements niet, maar ik heb even voor je gekeken en een website gevonden met een signature tutorial simplegfx.net. Ook vrij simpel en wat felle kleuren, maar toch is het resultaat best mooi Verder is er vrij weinig te vinden voor Elements. Misschien kun je eens een trial van photoshop CS3/4 downloaden en wat tutorials volgen? Als je zin hebt hé. Bewerkt: 7 augustus 2009 door .NightFlower Reageren
Wienish Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Als jullie doorgaan over die kliks. Met al mijn sigs ben ik een uur bezig geweest. Ik heb gekeken welke IK het mooist vond en daaruit maak ik MIJN sig. En dan vraag ik wat jullie ervan vinden. Maar omdat jullie het schijnbaar zelf zo goed kunnen valt mijn topic in het niks en wordt ik helemaal afgekraakt. Hier kan ik overigens tegen en ik ga gewoon door. Maar als jullie niks zinnigs kunnen zeggen dan zoveel kliks. Dan is het niet alleen om mij af te kraken dan is het ook voor je postcount. Dus STFU want als jullie met dit programma werken zou ik jullie sigs wel is willen zien! Mijn sig kun je ook al zien hoor Maar even zonder te dollen: serieus, volgens mij kun je met Photoshop nogwattes Elements '98 gewoon bijna niks dan een paar effecten, daarom wil ik je echt aanraden een andere Photoshop te downloaden. Bewerkt: 10 augustus 2009 door Wienish Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Als jullie doorgaan over die kliks. Met al mijn sigs ben ik een uur bezig geweest. Ik heb gekeken welke IK het mooist vond en daaruit maak ik MIJN sig. En dan vraag ik wat jullie ervan vinden. Maar omdat jullie het schijnbaar zelf zo goed kunnen valt mijn topic in het niks en wordt ik helemaal afgekraakt. Hier kan ik overigens tegen en ik ga gewoon door. Maar als jullie niks zinnigs kunnen zeggen dan zoveel kliks. Dan is het niet alleen om mij af te kraken dan is het ook voor je postcount. Dus STFU want als jullie met dit programma werken zou ik jullie sigs wel is willen zien! Mijn sig kun je ook al zien hoor Maar even zonder te dollen: serieus, volgens mij kun je met Photoshop nogwattes Elements '98 gewoon bijna niks dan een paar effecten, daarom wil ik je echt aanraden een andere Photoshop te downloaden. Hou je mond gewoon! Ik luister nooit meer naar je. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Hmmm... Moeilijk om dit soort werk te kunnen beoordelen. Het is namelijk erg onduidelijk en niet echt subtiel. Als ik deze creatie vergelijk met andere (meester)werken gemaakt met photoshop moet ik zeggen dat deze tentoonstelling niet echt succesvol is. Met een beetje meer oefening en een paar goede tutorials zou deze signature toch nog moeten kunnen slagen in een succesvolle creatie. Laat ik het lekker kort houden: Ik vind je signature niks, ten eerste vind ik dat je kleuren hevig hebt verneukt daarbij is alles veelste fel. Het enige wat ik mooi vind is de rand en tekst. (Zit er wel een rand omheen?) Punt. Ps: Het is wel een beetje vaag dat je een uur hier aan gewerkt hebt, alleen om een plaatje in Adobe Prehistorie te plakken, een tekst erbij te doen en de Verneuk-Filter er over heen gooien. Zie de "Klik -> klaar" reacties. Bewerkt: 10 augustus 2009 door Revolution-Designer Reageren
Sketch Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 V1 is veel te donker, V2 lijkt er al meer op. Alleen lijkt het alsof je er niet veel aan veranderd hebt, wat photo filters en misschien nog een gradient map en je eigen naam toegevoegd en ook nog een beetje vage border eraan mee gegeven. Ik vind hem niet zo. 5.0 Reageren
theCreditcard Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Gozer, orgineel is nog mooier. Je meot ook niet alles showen. bijvoorbeeld de sig die ik nu draag, heb ik ook nooit laten raten. Eerst oefenen, dan iets moois maken, dan CnC vrage. Btw: als je die 20 klikjes eens besteed aan bittorrents, heb je al 'n nieuwe PS. Reageren
PietMachine Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 maar als ik het goed begrijp het je grootte veranderd, contrast verander en je naam eronder gezet T__T wauuuw, 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.