lexus123 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik zat gewoon te MSNen met wat vrienden en opeens stuurt een vriend van me een bericht terwijl hij niet online is en het bericht word verzonden binnen 1 seconden... Oftewel een bot. Dit stond erin: V'R9'L zegt: *watch ma new photos (P) here: http://Shameful-Pictures.com/?gallery=virgilmadasan :D *http://virgilmadasan.Shameful-Pictures.com/?image=DSC07819.JPG ... HAHA thats YOU?!? LOL! :D:D:D:D Als je op die link klikt moet je je wachtwoord en hotmail invullen. Je word dus gescamt. DUS LET OP
Wienish Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik zat gewoon te MSNen met wat vrienden en opeens stuurt een vriend van me een bericht terwijl hij niet online is en het bericht word verzonden binnen 1 seconden... Oftewel een bot. Dit stond erin: V'R9'L zegt: *watch ma new photos (P) here: http://Shameful-Pictures.com/?gallery=virgilmadasan :D *http://virgilmadasan.Shameful-Pictures.com/?image=DSC07819.JPG ... HAHA thats YOU?!? LOL! :D:D:D:D Als je op die link klikt moet je je wachtwoord en hotmail invullen. Je word dus gescamt. DUS LET OP Volgens mij is het algemeen bekend dat je nooit op die linkjes moet klikken? Meestal is 't of scam of virus dat zich zo verspreidt?
lexus123 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik zat gewoon te MSNen met wat vrienden en opeens stuurt een vriend van me een bericht terwijl hij niet online is en het bericht word verzonden binnen 1 seconden... Oftewel een bot. Dit stond erin: V'R9'L zegt: *watch ma new photos (P) here: http://Shameful-Pictures.com/?gallery=virgilmadasan :D *http://virgilmadasan.Shameful-Pictures.com/?image=DSC07819.JPG ... HAHA thats YOU?!? LOL! :D:D:D:D Als je op die link klikt moet je je wachtwoord en hotmail invullen. Je word dus gescamt. DUS LET OP Volgens mij is het algemeen bekend dat je nooit op die linkjes moet klikken? Meestal is 't of scam of virus dat zich zo verspreidt? Ik denk, ik meld het f, want die gozer die het mij stuurde is dus ook de lul geweest.
Dr.Oppai Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 ja,zo;n vriend van mij had dat ook iedere keer als hij ofline was kreeg ik steeds berichten van hem ook met een site maar er stond ook een verhaal bij in het turks en die site was ook turks,dat was irritant want iedere 5 minuten kreeg ik dat.
Metal-Bullets Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Dat heb ik ook gehad, direct mijn halve lijst had het Doe ik 's ochtends mijn computer aan allemaal offline berichten, met dat bericht erin Direct een nieuwe mail gemaakt en nu heb ik het gelukkig niet meer
Yanick95 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Negeren die links en vooral niet op klikken. Gewoon niet op reageren, want voor je het weet zit je PC vol met virussen.
lexus123 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Dat heb ik ook gehad, direct mijn halve lijst had het Doe ik 's ochtends mijn computer aan allemaal offline berichten, met dat bericht erin Direct een nieuwe mail gemaakt en nu heb ik het gelukkig niet meer Komt het zo vaak voor!? Dit is de eerste keer dat ik het heb.
Dr.Oppai Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Dat heb ik ook gehad, direct mijn halve lijst had het Doe ik 's ochtends mijn computer aan allemaal offline berichten, met dat bericht erin Direct een nieuwe mail gemaakt en nu heb ik het gelukkig niet meer Komt het zo vaak voor!? Dit is de eerste keer dat ik het heb. heb het ookk pas 1kkeer meegemaakt maar dat was maar bij een persoon en die heeft het probleem naderhand weer verholpen(na 3 weken ongeveer) edit@holy shit is dat toevallig dan!?meld me net aan op msn en krijg weer zo'n bericht met een link van iemand die ofline is Bewerkt: 6 augustus 2009 door thegodfather91
flippie13 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Het is toch ook zo dat als je eenmaal op die link hebt geklikt dat je de lul bent? althans, dat dacht ik En als je zo'n iemand blokkeert, kan hij die links toch niet meer verzenden?
Dr.Oppai Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Het is toch ook zo dat als je eenmaal op die link hebt geklikt dat je de lul bent?althans, dat dacht ik En als je zo'n iemand blokkeert, kan hij die links toch niet meer verzenden? kan ook een virus zijn. en nee dat kan denk ik dan niet meer als je hem blokt,maar dat is dan ook kut voor die gozer als hij online is en weet dat je hem blokt Bewerkt: 6 augustus 2009 door thegodfather91
Flitskikker Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik klik nooit op verdachte links die iemand via MSN stuurt. De websites in de hoofdpost zijn al geblokkeerd door FireFox. Mvg, Flitskikker
FerryN Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik had het eerst ook een msn virus, maar die kreeg ik niet via een linkje -.- Maar diegene blokken is het beste, krijg je niks meer van hem binnen en kijk je om de twee dagen ofzo of hij het nog heeft door hem te unblocken, heeft ie het nog, dan weer blokken etc. Ik heb iemand in me lijst die stuurt die linkjes om de maand, trapt telkens met beide poten in de stront. En deze virussen/scam zijn er niet weer, die komen nu gewoon toevlalig langs, want ze zijn er altijd.
Wrieh Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 tja met 10 mensen in je lijst is de kans ook niet zo groot dat je het krijgt :'). Ikzelf heb het al 42342490 x meegemaakt, gewoon niet op klikken en tegen die persoon zeggen dat hij/zij een virus heeft.
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Er zijn miljarden van deze varianten, geen reden voor een topic in opinie.. Wellicht is iemand in Computer Talk er wel blij mee, maar tot die tijd een slotje.. ^^
Thundercover Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ze zijn niet 'weer' bezig, dit zul je regelmatig blijven zien. Wees gewoon altijd alert op hoe een link eruit ziet en in welke taal de persoon tegen je praat. Tevens kan je de verstuurder van het bericht laten weten dat hij/zij een virus heeft en hoe hij/zij hier vanaf kan komen én dit in de toekomst kan voorkomen. Dit is al vaak genoeg besproken hier, dus ik laat het slotje verder zitten.
Recommended Posts