69-Dodge-01 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Hi iedereen, weet een van jullie misschien iets waardoor je je camera vieuw kan ''hacken'' of kan downloaden dat je als je in een auto rijd je dan first person ziet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Hi iedereen, weet een van jullie misschien iets waardoor je je camera vieuw kan ''hacken'' of kan downloaden dat je als je in een auto rijd je dan first person ziet? daar is een mod voor weet ik,kijk is op gtainside of je daar iets tegenkom. of mag ik niet zeggen dat je effe op gtainside moet kijken? :$ hieronder@ik bedoel niet of ik het van jou mag zeggen ik bedoel of ik het van het forum mag zeggen Bewerkt: 6 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) nee tuurlijk mag je zeggen op welke sites ik zoiets kan downloaden dat vraag ik jullie toch ok maar ik heb er een gevonden op www.gtaforums.com maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet installeren dit is de link van de download maar zo iemand mij misschien met dit willen helpen :$ http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=398667 Bewerkt: 6 augustus 2009 door 69-Dodge-01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 nee tuurlijk mag je zeggen op welke sites ik zoiets kan downloaden dat vraag ik jullie toch Niet als die software illegaal is, staat in de regels van het forum . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 nee tuurlijk mag je zeggen op welke sites ik zoiets kan downloaden dat vraag ik jullie toch Niet als die software illegaal is, staat in de regels van het forum . maar die software is toch niet illigaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) nee tuurlijk mag je zeggen op welke sites ik zoiets kan downloaden dat vraag ik jullie tochok maar ik heb er een gevonden op www.gtaforums.com maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet installeren dit is de link van de download maar zo iemand mij misschien met dit willen helpen :$ http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=398667 Dan raad ik je beter deze aan: http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&...58&t=412129 Want deze is compatibel met de laatste patch, en de gene die jij had waarschijnlijk niet. Voor dat te instaleren moet je een asi loader hebben. Deze kan je hier vinden. Je download de 1e link (-= GTA IV ASI LOADER =-) en dan de 2e link (-= GTA IV EFC20 ERROR FIX PLUGIN =-) Je plaatst de .asi files in je root folder van gta tesamen met je mod. Voor alle zekerheid download je ook maar de filecheckfix. Dat staat in dezelfde link die ik je gaf vanonder in de hoofdpost (-= GTA IV FILE CHECK FIX PLUGIN v1.0.4 =-) Je download daar die file in die link en zet die file vervolgens in je rootfolder, de filecheck fix zorgt er namelijk voor dat je nog op multiplayer kunt nadat je gemod hebt. Bewerkt: 6 augustus 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) ok man bedankt maare wat is de ''rootfolder''? Bewerkt: 6 augustus 2009 door 69-Dodge-01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 rootfolder = hoofdmap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Mods zijn toch niet illegaal? ofwel? Want er komen echte merken in voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Mods zijn toch niet illegaal? ofwel? Want er komen echte merken in voor. Mods zijn niet illigaal want je maakt ze zelf en upload ze zelf onder jouw toestemming. Ze zijn pas illigaal als je een mod upload die niet van jouw is en waarbij er geen toestemming is van de maker om dit te doen. En ik denk niet dat de mensen van die "echte merken" zich daar druk gaan over maken, het is tenslotte sluikreclame voor hen. Bewerkt: 7 augustus 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Mods zijn legaal, geen discussie daarover meer. Linken naar andere gtasites voor mods mag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 ik zou zelf voor 'xliveless' gaan, dan heb je geen Games For Windows Live console meer, die EFC20 fix zit er standaard bij(daar heb je dus geen asi meer voor nodig) en de savegames zijn niet meer aan je account verbonden. Ook kan je gta4 zonder Social Club spelen, iets wat bij andere asi loaders niet het geval is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.